SaM Tha Man Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har et sapphire 9500 atlantis. jeg har sjekket på GPU`en at det er modbart for flere piples( husker ikke helt hva det heter! ) Men hvordan skal jeg gjøre dette. hvilket deler trenger jeg. Har hørt at jeg må lodde på en bitte liten motstand. må jeg det?? Vet noen om noen linker hvor jeg kan finne en veiledning?? Vet noen hvordan jeg kan gjøre det?? Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du trenger ikke å lodde for å modde! Dette kan du gjøre med en drivermodifikasjon. Det er skrevet om moddingen mange ganger tidligere på forumet. Søk så finner du fremgangsmåten Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Og hvis du ikke godder å søke, så står det her. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det bare meg eller har den linken null hensikt? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har et sapphire 9500 atlantis.jeg har sjekket på GPU`en at det er modbart for flere piples( husker ikke helt hva det heter! ) Pipelines. Søk på forumet, husk å velge "siste post" lenger tilbake enn 30 dager. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Etter å ha modda mitt Rdeon 9500 saphire kort, økte jeg fra 3000 til 4800 i 3D mark 2003! Bra greier! Brukte 9500@9800 modden. Kan sende den til deg hvis du ikke finner den på nettet ( husker jeg slet noe jævlig med å finne den selv! ) Send meg pm i så fall. Lenke til kommentar
SaM Tha Man Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Må jeg ha jævlig bra kjøling?? Hvor skal jeg legge in den sys filen jeg fikk fra deg på mail asad?? Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Du må ikke ha noe sinnsyk kjøling nei, jeg bruker den som fulgte med. Skal it nå, men jeg kan beskrive senere hvordan du får den til å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå