AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Flere her som sliter med at skitten sex uten følelser med ei random hoe er mer fristende enn vakker og nær sex med en du elsker? Hva gjør man med slikt egentlig? Å nei, jeg kan love at den skitne grisete følelseskalde sexen ikke kan utføres med en kjæreste Anonymous poster hash: dc994...d74 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hvorfor ikke finne en kjæreste som liker slik sex? Hvis ikke er jo åpent forhold en mulighet, men tviler på det er så mange som er åpne for det. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Sé det som en gyllen mulighet til å utvikle din empatiske intelligens. Ditt tilfelle bekrefter dét jeg har skrevet i mange år, men som svært mange ikke forstår; Hvis man kan skru av følelser under noe så sensitivt som sex, da mener jeg at man er på god vei til å bli psykopat. Sex skal være en tillitserklæring av største grad. Hvordan skal man bli tatt seriøst (no pun intended) av den man virkelig vil leve resten av livet med, om man har pøka rundt hele livet? Man går på akkord med egne verdier uten at man har engang begynt å utforske dem, som du nå står på terskelen til. Da blir livet mér verdt å leve, når man -virkelig- begynner å bry seg om seg selv, og deretter om andre. Sex skal være verdt noe. Gjør deg tilliten verdig ved å avstå fra tilfeldig sex. Dette handler om kjerneverdier, og vi lærer selvsagt ingenting om dét i sexualundervisning i skolen, for politikere VIL at vi skal få masse barn tidlig, for å opprettholde den syke sirkelen av indoktrinéring, jobb og skattebetaling. Bryt sirkelen og bli et selvstendig, holistisk/helhetlig menneske! Dét er noe jeg har den høyeste grad av respekt for. Jeg skal legge til én ting; Dette er en prosess som kan ta tid. Å jobbe med egen psyke krever fokusért ressursbruk. Skrive, tenke, syntetisére teksten og utvikle nye kjerneverdier. Å fantasére om sex er én ting. Det er ikke ulovlig å eksperimentére med tankene, så lenge man er 100% sikker på at man ikke kommer til å realisére dem, og man eksperimentérer på grunnlag av å teste egne kjerneverdier, og ikke som en måte å utøve en livsstil om "alt går til helvete en gang senere i livet", eller noe lignende. Jeg tror det er utrolig mange som har seksuelle fantasier og drømmer, men som føler skam forbundet med dét. Dét er en uting, mener jeg. Men det er like akseptabelt å holde det for seg selv, som å dele det med noen andre, dette kommer ned til personlige preferanser. Men jeg mener altså at man aldri bør utføre handlinger som går på bekostning av selvrespekt og selvtillit, og disse grensene kan være vanskelige å ha full oversikt over. Derfor bør en virkelig være klar over hva man driver med, og jeg føler veeeldig mange bare hopper i ting, og klager etterpå. Dét er trist. Endret 5. september 2017 av Taurean Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Hvorfor ikke finne en kjæreste som liker slik sex? Hvis ikke er jo åpent forhold en mulighet, men tviler på det er så mange som er åpne for det. Hele poenget er jo at det ikke kan være med en kjæreste, det blir or nært og ødelegger det skitne ved det. Har dessuten en kjæreste jeg elsker men som er for god til å ha skitten sex med (i mitt hode selvsagt) Anonymous poster hash: dc994...d74 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Sé det som en gyllen mulighet til å utvikle din empatiske intelligens. Ditt tilfelle bekrefter dét jeg har skrevet i mange år, men som svært mange ikke forstår; Hvis man kan skru av følelser under noe så sensitivt som sex, da mener jeg at man er på god vei til å bli psykopat. Sex skal være en tillitserklæring av største grad. Hvordan skal man bli tatt seriøst (no pun intended) av den man virkelig vil leve resten av livet med, om man har pøka rundt hele livet? Man går på akkord med egne verdier uten at man har engang begynt å utforske dem, som du nå står på terskelen til. Da blir livet mér verdt å leve, når man -virkelig- begynner å bry seg om seg selv, og deretter om andre. Sex skal være verdt noe. Gjør deg tilliten verdig ved å avstå fra tilfeldig sex. Dette handler om kjerneverdier, og vi lærer selvsagt ingenting om dét i sexualundervisning i skolen, for politikere VIL at vi skal få masse barn tidlig, for å opprettholde den syke sirkelen av indoktrinéring, jobb og skattebetaling. Bryt sirkelen og bli et selvstendig, holistisk/helhetlig menneske! Dét er noe jeg har den høyeste grad av respekt for. Jeg skal legge til én ting; Dette er en prosess som kan ta tid. Å jobbe med egen psyke krever fokusért ressursbruk. Skrive, tenke, syntetisére teksten og utvikle nye kjerneverdier. Å fantasére om sex er én ting. Det er ikke ulovlig å eksperimentére med tankene, så lenge man er 100% sikker på at man ikke kommer til å realisére dem, og man eksperimentérer på grunnlag av å teste egne kjerneverdier, og ikke som en måte å utøve en livsstil om "alt går til helvete en gang senere i livet", eller noe lignende. Jeg tror det er utrolig mange som har seksuelle fantasier og drømmer, men som føler skam forbundet med dét. Dét er en uting, mener jeg. Men det er like akseptabelt å holde det for seg selv, som å dele det med noen andre, dette kommer ned til personlige preferanser. Men jeg mener altså at man aldri bør utføre handlinger som går på bekostning av selvrespekt og selvtillit, og disse grensene kan være vanskelige å ha full oversikt over. Derfor bør en virkelig være klar over hva man driver med, og jeg føler veeeldig mange bare hopper i ting, og klager etterpå. Dét er trist. Slutt med tullpratet. Jeg er ingen uempatisk person og elske kjæresten min men har nok et Madonna/Whore kompleks der jeg får lyst på brutal dyrisk sex med noen jeg aldri verden kunne vært sammen med, langt mindre giftet meg med Anonymous poster hash: dc994...d74 1 Lenke til kommentar
GråGardin Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Har du prøvd å snakke med kjæresten din om dette? Det kan jo hende du er superheldig, og så er hun åpen for at du kan få lov til å utforske denne delen av ditt sexliv under hennes regler og rammer? Det er kanskje verdt å prøve å komme inn på tema på iallfall, og se hvordan hun responderer på det. Jeg vil iallfall ikke anbefale deg å gå bak ryggen hennes. Noe sånt skader mye mer enn å ta en samtale. Lykke til uansett hva du gjør Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Har du prøvd å snakke med kjæresten din om dette? Det kan jo hende du er superheldig, og så er hun åpen for at du kan få lov til å utforske denne delen av ditt sexliv under hennes regler og rammer? Det er kanskje verdt å prøve å komme inn på tema på iallfall, og se hvordan hun responderer på det. Jeg vil iallfall ikke anbefale deg å gå bak ryggen hennes. Noe sånt skader mye mer enn å ta en samtale. Lykke til uansett hva du gjør Hei, dette var et mer meningsfullt svar ☺️. Ja vi har snakket om det men hun er ikke der at hun tror hun ville taklet det, noe som selvsagt er forståelig. Er jo på ingen måte en rimelig forespørsel. Men vi får se med tiden, kanskje vi finner ut at vi vil swinge litt etterhvert Anonymous poster hash: dc994...d74 Lenke til kommentar
GråGardin Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Har du prøvd å snakke med kjæresten din om dette? Det kan jo hende du er superheldig, og så er hun åpen for at du kan få lov til å utforske denne delen av ditt sexliv under hennes regler og rammer? Det er kanskje verdt å prøve å komme inn på tema på iallfall, og se hvordan hun responderer på det. Jeg vil iallfall ikke anbefale deg å gå bak ryggen hennes. Noe sånt skader mye mer enn å ta en samtale. Lykke til uansett hva du gjør Hei, dette var et mer meningsfullt svar ☺️. Ja vi har snakket om det men hun er ikke der at hun tror hun ville taklet det, noe som selvsagt er forståelig. Er jo på ingen måte en rimelig forespørsel. Men vi får se med tiden, kanskje vi finner ut at vi vil swinge litt etterhvert Anonymous poster hash: dc994...d74 Gi henne litt tid, og pass på at du hele tiden forsikrer henne om at det er henne du elsker og henne du vil leve livet med. Og prøv så godt du kan å forklare henne hvordan dette ønsket henger sammen. At det ikke er noe trussel for forholdet deres, at det kun er sex osv. En forespørsel du kommer med her er nok for de fleste hard å svelge, men med tiden kan det jo hende hun ser gleden av å glede deg med at du får lov til å få utløp for dine fantasier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg