AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hei, tror ikke verden varer til jeg blir 62 pga atomkrig osv, så skulle gjerne tatt ut pensjonen min nå. Er det mulig å skrive brev og begrunne dette? Anonymous poster hash: a3492...713 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. september 2017 Forfatter Del Skrevet 5. september 2017 Hei, tror ikke verden varer til jeg blir 62 pga atomkrig osv, så skulle gjerne tatt ut pensjonen min nå. Er det mulig å skrive brev og begrunne dette? Anonymous poster hash: a3492...713 Det burde vært mulig, men jeg tror dessverre ikke det. Anonymous poster hash: 777ba...228 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hva tenkte du at du skulle leve av når du da evt. blir 62? Selv om du tror du ikke blir så gammel, så er det greit å ha noe å leve av om du skulle ta feil 4 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hva tenkte du at du skulle leve av når du da evt. blir 62? Selv om du tror du ikke blir så gammel, så er det greit å ha noe å leve av om du skulle ta feil Jobb så lenge man kan, og så gjøre sudoku 3 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hva tenkte du at du skulle leve av når du da evt. blir 62? Selv om du tror du ikke blir så gammel, så er det greit å ha noe å leve av om du skulle ta feil Jobb så lenge man kan, og så gjøre sudoku 4 Lenke til kommentar
rabs Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Hvor gammel er du? Ta en tur til /r/financialindependence og les deg opp litt, så kutter du kostnadene, øker inntekten din og investerer lurt til du får nok til at du kan leve av det Du kan jo også begynne å lese bloggen til mrmoneymustache <-- google it. Start på post #1. Endret 6. september 2017 av rabs Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Seppuku du mener? Jeg ville heller prøvd sokushinbutsu Endret 6. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Hva om man får 100% dødelig kreft? Kan man kreve det da? Fun fact om sudoku, det må være minst 17 synlige tall for at den skal kunne ha en (unik) løsning Anonymous poster hash: a3492...713 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Det finnes ingen omstendigheter hvor man har et rettskrav på å få ut alderspensjon før aldersgrensene for dette, uansett hvor mye man har lyst på det. 3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Det finnes ingen omstendigheter hvor man har et rettskrav på å få ut alderspensjon før aldersgrensene for dette, uansett hvor mye man har lyst på det. Hvorfor er det slik? Er det ikke dine penger? Er det for å hindre sopper i å ta ut alt og så sitte i saksa når de er 62? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Krikkert, jeg har hørt rykter om at romfolk fikk utbetalt alderspensjonen sin i en smell på 90-tallet. Endret 6. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Populært innlegg krikkert Skrevet 6. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2017 Hvorfor er det slik? Er det ikke dine penger? Er det for å hindre sopper i å ta ut alt og så sitte i saksa når de er 62? Nei, det er ikke dine penger. Akkurat som at feriepengene ikke er dine penger før de faktisk er beregnet og utbetalt neste år, selv om de beregnes på bakgrunn av årets inntekt. Årsaken til at det er slik er akkurat det - forhindre løkruller i å ta ut alt når de er førti og leve på sosialen fra de går ut av arbeidslivet. Krikkert, jeg har hørt rykter om at romfolk fikk utbetalt alderspensjonen sin i en smell på 90-tallet. Det har du helt sikkert. 11 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg lurer på, hvis man blir pensjonist når man er 65, og så lever lenge, hva skal man leve av etter at man blir 90 og pensjonen opphører? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg lurer på, hvis man blir pensjonist når man er 65, og så lever lenge, hva skal man leve av etter at man blir 90 og pensjonen opphører? Sosialen? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg lurer på, hvis man blir pensjonist når man er 65, og så lever lenge, hva skal man leve av etter at man blir 90 og pensjonen opphører? Hvorfor trenger man å leve lenger enn 90? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Årsaken til at det er slik er akkurat det - forhindre løkruller i å ta ut alt når de er førti og leve på sosialen fra de går ut av arbeidslivet. Eller bli kvitt denne sosialen og la dem seile sin egen båt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg lurer på, hvis man blir pensjonist når man er 65, og så lever lenge, hva skal man leve av etter at man blir 90 og pensjonen opphører? Folketrygden opphører ikke etter fylte 90. Den har du så lenge du lever. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå