Electric Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har lyst å begynne å programmere VB.. men vet liksom ikke hvordan jeg skal starte, noen som har noen "starting lesson" eller noe form får og skjønne hva jeg holder på med? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kan anbefale disse små eksemplene: Visual Basic Øvingsprogrammer De er laget for Visual Basic 4, men de skulle virke for både VB5 og VB6. Men .NET går dessverre ikke. Kodene er rikt kommentert og lærer deg det mest grunnleggende i programmering med VB. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Electric Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hmpf.. seff jeg trenger noe som kan åpne .vbp evt vbw noen som har forslag? Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ja Visual Basic er nok det optimale Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Altså du må jo åpne det ja var det kompiler det het? hvertfall et av dem heter bare Visual Basic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå