Fotoskrulla Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Utsikt fra Lauparen mot Tresfjord og Molde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Flott bilde lady ? Mvh Leif ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2017 Forfatter Del Skrevet 5. september 2017 Flott bilde lady Mvh Leif Takk takk Leif!! Lenke til kommentar
h-a Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Skimter brua så vidt, og Molde enda lenger bak. Det er visst uendelig med turmuligheter der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Nydelig fjellandskapsbilde med en fantastisk utsikt . Flott og naturlig fargepalett Fine kontraster i skyggene av skyene . Flott komposisjon . Det eneste jeg vil foreslå er å kutte i topplinjen like under de to skyene , da blir det en roligere avslutning ut mot topplinjen . Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Skimter brua så vidt, og Molde enda lenger bak. Det er visst uendelig med turmuligheter der. Ja,her i området er det uendelig mange turmuligheter, det er bare å velge og vrake.Hvis jeg skal rekke over alt jeg har lyst til, så må jeg nok leve flere ganger Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Nydelig fjellandskapsbilde med en fantastisk utsikt . Flott og naturlig fargepalett Fine kontraster i skyggene av skyene . Flott komposisjon . Det eneste jeg vil foreslå er å kutte i topplinjen like under de to skyene , da blir det en roligere avslutning ut mot topplinjen . Alec Ja, jeg la merke til de to skyene etter jeg hadde lastet det opp. Synes ikke jeg kan ta noe mer av himmelen, så da har jeg prøvd meg på å klone dem bort i en V2. Takk for fin og konstruktiv tilbakemelding Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Noget af en storslået natur her..fin udsigt må man nok sige...flot ser det ud :-) Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Godt komponert fjellandskap med god utsikt til Tresfjordbrua og "rosenes by". Hvis dette hadde vært på begynnelsen av 50-tallet, hadde vi muligens sett MF Lauparen der ute. Misunner deg disse turene som det for min del blir alt for lite av. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Godt komponert fjellandskap med god utsikt til Tresfjordbrua og "rosenes by". Hvis dette hadde vært på begynnelsen av 50-tallet, hadde vi muligens sett MF Lauparen der ute. Misunner deg disse turene som det for min del blir alt for lite av. Mvh Gunnar Ja de er fine disse turene med utsikt, men det kan være fint å gå turer nede i dalen og se opp på fjellene også. Her er en tur jeg skal gå i høst når fargene kommer skikkelig: https://mrfylke.no/Morotur/Turar/Liasaetra-til-Patchellhytta Den kan nok du også gå. Det er nydelig innover dalen der. Patchellhytta er der folk starter ifra når de skal på Slogen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Noget af en storslået natur her..fin udsigt må man nok sige...flot ser det ud :-) Hilsen Suss Ja, jeg er heldig som bor i denne delen av landet, det er flott natur og en mengde turer å gå. Ha en riktig fin dag i regnværet! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Flott bilde lady Mvh Leif Takk takk Leif!! Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Det var veldig bra Helene. Ser jeg at dere har også flott fjellandskap i Molde. :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Det var veldig bra Helene. Ser jeg at dere har også flott fjellandskap i Molde. :-) Ja, vi har veldig mange fine fjell å gå på her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg