notfromamerica Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Maskinen min har en lei tendens til å restarte når kjører tyngre programmer eller spill. Etter restart sier en feilmelding at "your system has recovered from a serious error" og noe med minidump. Er det noen som vet hva dette er? Denne meldingen får jeg etter hver oppstart. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 finn frem administrative tools (kontrol panelet), event logger - system, der står det masse errror greier. finn frem til den som kom akkurat i det klokkeslettet PC'en restartet. der står det sannsynligvis hvorfor det klikket. (vær obs på at du må vite veldig nøyaktig når det klikket, fordi det kan være det kommer error meldinger når PC'en startet, dvs bare sekunder etter at den klikket) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 det samme skjedde med meg når jeg skulle overklokke skjermkortet mitt. enten er det overoppheting eller så er det for dårlig strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå