hælla Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Til dere som har hatt Psykologi 1& 2, korleis er fagene? Lenke til kommentar
Centrux Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Ganske enkle egentlig, anbefales Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Har hatt begge Psyk 1 var noe vanskeligere enn Psyk 2 synes jeg, men helt greit fikk henholdsvis 5 og 6 uten undervisning og uten å ha hatt fagene før, fokuserte på kompetansemålene og prøvde å se sammenhenger Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Som nevnt er det veldig greit fag, skal ikke mye til for å få en veldig god karakter. Psykologi 1 noe man burde hatt i ungdomskolen. Anbefales! Lenke til kommentar
forsommer Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 har noen lyst til å dele noen av besvarelsene på kompetansemålene med mg? har eksamen førstkommende mandag,og er utroolig nervøs!! Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) har noen lyst til å dele noen av besvarelsene på kompetansemålene med mg? har eksamen førstkommende mandag,og er utroolig nervøs!! Er dette psyk 1 eller 2? Edit: Formulerte meg kanskje litt kronglete. Jeg har til både psyk 1 og 2, hvilke trenger du? Endret 24. oktober 2017 av Pepsimax94 Lenke til kommentar
forsommer Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 Åå, tusen takk! Jeg har psykologi 1:) Lenke til kommentar
forsommer Skrevet 25. oktober 2017 Del Skrevet 25. oktober 2017 har noen lyst til å dele noen av besvarelsene på kompetansemålene med mg? har eksamen førstkommende mandag,og er utroolig nervøs!! Er dette psyk 1 eller 2? Edit: Formulerte meg kanskje litt kronglete. Jeg har til både psyk 1 og 2, hvilke trenger du? Lenke til kommentar
Pepsimax94 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Åå, tusen takk! Jeg har psykologi 1:) Se PM Lenke til kommentar
vgs Skrevet 3. november 2017 Del Skrevet 3. november 2017 (endret) Er det noen som har lyst til å dele noen av besvarelsene på kompetansemålene til psykologi 1 med meg? Jeg har snart eksamen og gruer meg sykt mye! Endret 3. november 2017 av vgs Lenke til kommentar
skoletonje Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Er dette psyk 1 eller 2? Edit: Formulerte meg kanskje litt kronglete. Jeg har til både psyk 1 og 2, hvilke trenger du? Herregud!! Kan du være så snill å sende til meg også? Hadde satt utrolig stor pris på det Psykologi 1!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå