Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 har installert programmet på 6600'en min... men hvor ligger det ?? hehe Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Seriøst? Det skal komme et FExplorer ikon opp på menyen. Det gjør det hvertfall på min. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 var det jeg trodde, men ingenting her )= /me installere på nytt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg installerte på minnekortet. Hvilken versjon har du? Jeg har v1.10 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) har samme versjon som deg-. har installert bå¨de på kort å tlf )= men funker fortsatt ikke forslag til andre program som kan funke ?=?? Endret 8. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vet ikke om andre programmer som gjør det samme som FExplorer. Eller jeg har sikkert hørt om noen men kommer ikke på det i farta. Rart det ikke virker hos deg da. Det skal virke. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 har prøvd å innstalere fra pcen til kort og tlf. instalert på tlfen til kort å tlf. men ingen av de fungerer )= svarte.,- på programbehandling står det at i har installert programmet men har dessverre ikke mulighet for å åpne det derfra )= Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Litt mystisk syns jeg... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) fryktelig irriterende. er det andre plasser man kan få tilgang til programmet enn det ikonet? noen som har ei løsning på dette problemet ??? ( noen som har noen nyttige program/spill ? hadde vært fint om jeg kunen få en url (= ) Endret 8. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nei jeg veit ikke. Men har du prøvd eFilemanager? Kanskje det virker som FExplorer? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 eineste linkene jeg fant kostet penger )= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) der! alt som trengtes var en rask restart! men det første i greide å gjøre var å kræsje programmet ;D Please wait ! Programm lukket FeXplorer! hehe Endret 8. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det var ikke verre enn det nei. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå