Redaksjonen. Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Høyere oppløsning i Street View lar algoritmer lese millioner av gateskilt Lenke til kommentar
2J37JHPB Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 At ikke disse bilene blir ulovlig, og førerne arrestert av de lokale myndighetene, er ett mysterium for meg ... 3 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 At ikke disse bilene blir ulovlig, og førerne arrestert av de lokale myndighetene, er ett mysterium for meg ... Hvilken lov mener du de bryter? Eller synes du myndigheter skal fengsle folk uten lov og dom? 7 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Google streetview er genialt. Jeg håper flere steder av verden blir besøkt av google, for jeg liker veldig å besøke verden virtuelt da jeg ikke har råd og tid til å reise på eventyr selv. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 At ikke disse bilene blir ulovlig, og førerne arrestert av de lokale myndighetene, er ett mysterium for meg ... 4 Lenke til kommentar
2J37JHPB Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 At ikke disse bilene blir ulovlig, og førerne arrestert av de lokale myndighetene, er ett mysterium for meg ... Hvilken lov mener du de bryter? Eller synes du myndigheter skal fengsle folk uten lov og dom? Tja, hva med å spionere på andre staters innbyggere, bedrifter og organisasjoner? Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde brukt høyoppløselig kamera, og reist rundt i Washington/Beijing/Moskva, og tatt en milliard bilder av alt og alle, inklusivt regjeringsmedlemmer, politikere, offentlige bygninger, osv - Så ville jeg fått problemer ... Lenke til kommentar
2J37JHPB Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 At ikke disse bilene blir ulovlig, og førerne arrestert av de lokale myndighetene, er ett mysterium for meg ... Pussig at jeg forutså for flere uker siden at du ville komme med det argumentet https://www.youtube.com/watch?v=TQCH0NAUPnI 1 Lenke til kommentar
2J37JHPB Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Pst, https://gaiasoul.com/2017/09/06/sulphur-five-secure-file-sharing/ Men, det er vel bare "tinfoil hat konspirasjoner", ikke sant "Tåkefyrste" ...? Lenke til kommentar
Aim insect oil Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 At ikke disse bilene blir ulovlig, og førerne arrestert av de lokale myndighetene, er ett mysterium for meg ... Fordi de tar bilder? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Pst, https://gaiasoul.com/2017/09/06/sulphur-five-secure-file-sharing/ Men, det er vel bare "tinfoil hat konspirasjoner", ikke sant "Tåkefyrste" ...? Og hva har dette med at google street view å gjøre? "Problemet" du linker til løses jo enkelt og greit ved å bare ikke bruke google drive. Om CIA og NSA vil inn å titte på feriebildene mine så gjør det meg forøvrig ingenting. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde brukt høyoppløselig kamera, og reist rundt i Washington/Beijing/Moskva, og tatt en milliard bilder av alt og alle, inklusivt regjeringsmedlemmer, politikere, offentlige bygninger, osv - Så ville jeg fått problemer ... Google har innhentet rettigheter til å gjøre dette, de tar jo ikke bare å kjører bilen og håper på det beste. Datatilsynet i Norge har gått god for at det er innenfor, de tok også å ga bot til Google når de gikk litt for langt ved å samle inn informasjon fra wifi langs veien. Datatilsynet i andre land, mener å huske blant annet sveits, har vært mindre medgjørlig og Google tok i de tilfellene ikke å sendte ut biler. Hadde du fått en tilsvarende tillatelse hadde ingen stoppet deg fra å ta like mange bilder. 2 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 At ikke disse bilene blir ulovlig, og førerne arrestert av de lokale myndighetene, er ett mysterium for meg ... Hvilken lov mener du de bryter? Eller synes du myndigheter skal fengsle folk uten lov og dom? Tja, hva med å spionere på andre staters innbyggere, bedrifter og organisasjoner? Jeg er ganske sikker på at om jeg hadde brukt høyoppløselig kamera, og reist rundt i Washington/Beijing/Moskva, og tatt en milliard bilder av alt og alle, inklusivt regjeringsmedlemmer, politikere, offentlige bygninger, osv - Så ville jeg fått problemer ... Hørt om det offentlige rom før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå