Eriksendrul Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg kjøpte for en god stund siden en Asus 27" LED G-Sync ROG SWIFT 144hz 2560*1440. Nå i de siste dagene har jeg sett at skjemen har gått i svart, Men det er veldig kort tid. Det er akkurat som om du skulle blunket, Men det skjer bare en gang iblant. Det er ikke så ille at jeg ikke får brukt den, jeg kan fint spille uten at dette er et problem, men det skal vell ikke skje uansett ? Altså: Se på skjermen din og blunk, Sånn ser det ut. Bortsett fra at jeg ikke blunker, skjermen skrur seg veldig raskt av og på virker det som. Noen tanker rundt dette ? hva kan det være, Kan det være noe annet en skjermen ? Skjermkortet ? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hvilken frekvens har du den overklokket til? Det at Asus reklamerer at den kan overklokkes til 144Hz er ikke en garanti for at den når den frekvensen. Det er bare standardfrekvensen den er garantert å nå. Hvis du har den overklokket til 144, prøv å klokke den til den nermeste frekvensen under 144. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Hvilken frekvens har du den overklokket til? Det at Asus reklamerer at den kan overklokkes til 144Hz er ikke en garanti for at den når den frekvensen. Det er bare standardfrekvensen den er garantert å nå. Hvis du har den overklokket til 144, prøv å klokke den til den nermeste frekvensen under 144. Overklokket ? Den har en knapp på seg der jeg kan velge mellom 3-4 forskjellige frekvenser, er vell noe rundt 60,100,120,144 og den står på 144, det har den alltid gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå