Odd R. Valmot Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Norsk selskap lanserer inkasso på mobilen (Ekstra) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hva med å slutte å linke til ting som ligger bak betalingsmur? Lenke til kommentar
HK76 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Smått utrolig at dette blir kalt for innovasjon - det er jo bare helt vanlig nettbetaling koblet med Twilio eller noe lignende. Men sikkert en forbedring.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Har jeg misforstått noe? Denne, og et par andre artikler bak muren har fått etiketten "mest kommentert" til tross for/på grunn av 2 og 3 kommentarer. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Har jeg misforstått noe? Denne, og et par andre artikler bak muren har fått etiketten "mest kommentert" til tross for/på grunn av 2 og 3 kommentarer. Hei - hvor ser du denne artikkelen som "Mest kommentert"? Kan være en bug et eller annet sted. Men hos meg er det en helt annen artikkel som er merket som Mest kommentert på digi.no-forsiden. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Huh - behandles varsel fra inkasso-selskap manuelt om dagen? Trodde dette var automatisert for lenge siden jeg..! About time ;-) (Og så må man selvfølgelig ha personell til å behandle support og manuelle innrinngere o.l. Men varsel med tilhørende kortbetaling burde vel vært automatisert for lenge siden?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Har jeg misforstått noe? Denne, og et par andre artikler bak muren har fått etiketten "mest kommentert" til tross for/på grunn av 2 og 3 kommentarer. Hei - hvor ser du denne artikkelen som "Mest kommentert"? Kan være en bug et eller annet sted. Men hos meg er det en helt annen artikkel som er merket som Mest kommentert på digi.no-forsiden. Hei, gå litt ned på,denne siden: https://www.digi.no/artikler/norsk-selskap-lanserer-inkasso-pa-mobilen/405009 En av artiklene har fått et banner med "mest kommentert" med bare tre kommentarer. Det synes jeg var lite, denne artikkelen har fått sju. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Har jeg misforstått noe? Denne, og et par andre artikler bak muren har fått etiketten "mest kommentert" til tross for/på grunn av 2 og 3 kommentarer.Hei - hvor ser du denne artikkelen som "Mest kommentert"? Kan være en bug et eller annet sted. Men hos meg er det en helt annen artikkel som er merket som Mest kommentert på digi.no-forsiden.Hei, gå litt ned på,denne siden: https://www.digi.no/artikler/norsk-selskap-lanserer-inkasso-pa-mobilen/405009 En av artiklene har fått et banner med "mest kommentert" med bare tre kommentarer. Det synes jeg var lite, denne artikkelen har fått sju. Aha - men de sakene der er under headingen Flere Ekstra-saker, og det er de Ekstra-sakene som har fått flest kommentar som vises der (ikke øvrige saker, som kan ha mange flere kommentarer enn Ekstra-sakene, pga. at de når et større publikum). Når man er inne på denne artikkelen (med sju kommentarer), vises den neste Ekstra-saken på listen med flest kommentarer (som ser ut til å være en sak med tre). Går du inn på en annen Ekstra-sak vises denne artikkelen med sju kommentarer i oversikten. Er litt usikker på hvordan algoritmene her fungerer, det er mulig utvalget er begrenset til siste uke eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå