Tomma100 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Kan noen hjelpe meg med å nevne noen knalle ps2 titler slik at jeg kan kjøpe meg selv en julegave???? Synes jeg fortjener d Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) devil mey cry 1 og 2 Kingdom harts gta vice city Endret 8. desember 2003 av Spiffen Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du nevner jo ikke noe om hva type spill du liker, men her er blandt de beste man får til konsollen: Kingdom Hearts, Ratchet & Clank 1 & 2 Jak & Daxter 1 & 2 GTA 3 + Vice City Final Fantasy X Metal Gear Solid 2 Ape Escape 2 Hitman 2 The Simpsons : Hit 'n Run Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har et eget forum for konsol har vi ikke?? Men du er ny da!! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 JAK II - har bare spilt demoen, men den er utrolig morsom Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Need for Speed Underground? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ratchet & Clank 2... drit bra spell... ellers har du jo Freedom Fighters. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skal jeg nevne noe så blir det nok Need for Speed Underground ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå