Severin96 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hei! Jeg går 2. året på mitt studie, og angrer at jeg da takket nei til førstegangstjeneste grunnet studiet. Jeg har nå søkt førstegangstjeneste (Skjold Leir - Opptak Jan2018), og lurer på om noen vet hva sannsynligheten er for å bli kalt inn etter søknad(?) Takker på forhånd på svar! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Kommer vel an på om det er plass eller ikke. Folk som har takket nei en gang, er ikke de som blir prioritet først.Litt usikker på om du kan forvente å komme inn allerede i januar 2018. Har de sagt noe om hvor lang behandlingstider er på søknaden din?Folk som skal inn i Januar har vel allerede fått innkalling. Lenke til kommentar
Severin96 Skrevet 5. september 2017 Forfatter Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Kommer vel an på om det er plass eller ikke. Folk som har takket nei en gang, er ikke de som blir prioritet først. Litt usikker på om du kan forvente å komme inn allerede i januar 2018. Har de sagt noe om hvor lang behandlingstider er på søknaden din? Folk som skal inn i Januar har vel allerede fått innkalling. Jeg ringte og spurte om dette, behandlingstiden er alt mellom 4-6 uker Endret 5. september 2017 av Severin96 Lenke til kommentar
Neiteh Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kommer vel an på om det er plass eller ikke. Folk som har takket nei en gang, er ikke de som blir prioritet først. Litt usikker på om du kan forvente å komme inn allerede i januar 2018. Har de sagt noe om hvor lang behandlingstider er på søknaden din? Folk som skal inn i Januar har vel allerede fått innkalling. Jeg ringte og spurte om dette, behandlingstiden er alt mellom 4-6 uker Dersom du allerde har ringt Forsvaret (03003) og gjort det de har bedt deg om å gjøre, er det nok bare å vente på svar. Lenke til kommentar
Severin96 Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 noen andre med erfaring angående dette ? Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Trur det er er bare å smøre seg med tålmodighet! Men vet at de som melder seg inn utenom sesjon er ofte de som blir hentet inn, forsvaret er tross alt ute etter de som er motivert til å tjenestegjøre 1 Lenke til kommentar
anka34 Skrevet 6. november 2017 Del Skrevet 6. november 2017 Sitter litt i samme båt som deg, hvordan gikk du frem for å søke på nytt og hva var årsaken til at du ikke kom inn første gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå