Kaneltryne Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg satt å så litt på småjobber på finn, og innså hvor enkelt det kan være å tjene litt penger, bare ved å f eks kjøre noe skrot på fyllinga for noen som trenger det. Problemet er bare at for å kunne gjøre dette må jeg låne fars bil som er ny og fin, og en ny henger, som jeg ikke tror han ville likt. Også var det mange som tilbydde seg å ta slike jobber, og du må ''låse'' de opp for 30kr for bare å melde deg interessert, uten å være garantert noe jobb. Så jeg bare lurer på om noen har forslag til hva jeg får til å gjøre, som er mulig å tjene penger på? Kanskje til og med noe hjemmefra? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hva kan du? Småsveising, reparasjon av møbler, service på sykler, smålakkering, etc. er ting som folk trenger som det er dårlig med folk som gjør til en grei pris. En annen ting er å lage noe. Skreddersydde blomsterpotter i betong er enkelt å lage og det er mange som kunne tenke seg. Veldig lett og billig å lage også. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Det smarteste er vel å overtale noen til å ansette deg, småjobber blir veldig fort veldig dårlig økonomi ut av hvis man skal ha det som eneste inntektskilde. Vanskelig å vinne jobber hvis man legger inn i prisen alle utgifter man har. Hvis du har en jobb er det langt bedre å gå for overtid enn småjobber også imho. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Man må jo se på småjobber som en hobby også, gjøre noe man liker og tjene bittelitt penger på det. Ikke det at jeg vet om TS snakker om litt ekstra lommepenger eller hovedinntekt. Kan være vrient å leve på småjobber. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg har tenkt ut en liten forretningsidé. Lag bruker på Finn. Skriv til -alle- andre brukere som er "meldt inn" i småjobber, eller hvordan man gjør det. Tilby deg å låse opp jobben for halve prisen, hvorpå du tar screenshot av artkkelen og sender til brukerene som betaler deg for det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 (endret) Kjenner en som har en sønn som minet bitcoins for maaaange år siden, med farens strøm. Gutten hans tjente jo 30 000 på det men strømregningen ble jo litt i største laget... Endret 5. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
rabs Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kjenner en som har en sønn som minet bitcoins for maaaange år siden, med farens strøm. Gutten hans tjente jo 30 000 på det men strømregningen ble jo litt i største laget... 30000kr er vel knapt én bitcoin idag ... hvor mange minet han? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kjenner en som har en sønn som minet bitcoins for maaaange år siden, med farens strøm. Gutten hans tjente jo 30 000 på det men strømregningen ble jo litt i største laget... 30000kr er vel knapt én bitcoin idag ... hvor mange minet han? Hvorfor spiller det noen rolle? Det var vel i 2010. Så maaange. Lenke til kommentar
rabs Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kjenner en som har en sønn som minet bitcoins for maaaange år siden, med farens strøm. Gutten hans tjente jo 30 000 på det men strømregningen ble jo litt i største laget... 30000kr er vel knapt én bitcoin idag ... hvor mange minet han? Hvorfor spiller det noen rolle? Det var vel i 2010. Så maaange. Du sa han minet så mye at strømregningen ble i største laget, og så sier du at han tjente 30000kr, da tolker jeg det som at han fikk litt under 1 bitcoin. Hvis han fikk maaaaaaange så har han vel tjent mye mer enn 30000 gitt at han har dem fremdeles Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Nei, han solgte dem etter hvert som de ble minet. RUNDT ÅR 2010! Endret 6. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå