Gå til innhold

Verdi av nesten ny TRV 900E ?

Anbefalte innlegg

Jeg har et nesten ubrukt TRV900 kamera, med orginal emb, og alt medfølgende utstyr, en svart skinnveske, med en ekstra avtagbar underlomme for ekstrautstyr som linser og taper, og den største batteripakka som var mulig og få kjøpt,

Det er endel ubrukte taper, og kameraet har hatt UV filter foran solskjermen helt fra det var nytt. Kameraet har aldri hatt dette soldekselet avmontert, linsa er derfor 100%, garantert.

Kameraet har stort sett ligget i veska hele tiden, og det er filmet 1.5 tape med det totalt fra det var nytt, kun brukt av meg og aldri vært i bakken, eller motatt noen støyt. Det har orginale klistremerker enda, og ser nytt ut. Det er år siden sist det var brukt, men det har vært ladet opp en gang i forbindelse med at jeg hadde det ute for salg i fjor, uten at jeg fikk prisen jeg da forlangte.

Det ble i sin tid kjøpt p.g.a kortfilmambisjoner, som aldri ble noe av, desverre.

Seperat fra kameraet vurderer jeg også og selge en 0.7 vidvinkel linse til kameraet, tror den linsa er av merket sigma, den er ihvertfall kjøpt på oslo kamera service, og en slags blackbox som muliggjør tilkobling av balanserte mic'er. Det er en slags boks som kan festes under stativfestet, og som har xlr innganger, 2 stk, og seperat micnivå kontroll på hver kanal. Denne blackboksen kobles inn på kameraet med en 3.5 mm stereo minijack, på mic inn. Den er kjøpt fra usa tror jeg, den skal ihvertfall passe kameraet, men har aldri vært montert. Har også en sony zoom-mic, som fungerer sammen med zoomen på kameraet , det har aldri vært prøvd av meg.

Og en trådløs mic av typen skjorte mic med mottager, det går på vhf, har 2 kanaler, og heter Azden WLX-PRO. En trenger ikke black boks for og bruke denne micen, da motageren har 3.5 mm stereojack.

Ingenting av dette tilbehøret er brukt sammen med kameraet, men det passer garantert.

Skulle likt høre en verdivurdering av objektene, da jeg vurderer selge det, eller beholde det, tilbehørsutstyret skal jeg selge seperat, hvis jeg vil selge det, ønsker derfor en seperat verdivurdering på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...