Gå til innhold

Dette er trolig Xiaomis neste kjempemobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spennende med denne er vel at den inneholder ultralyd-sensoren fra norske Elliptic Labs. Mi Mix 1 hadde iallefall denne sensoren og det var det som gjordet mulig for dem å fjerne IR-sensoren og dermed la skjermen gå helt opp til toppen av telefonen.

Så hvis jeg hadde vært journalist så hadde jeg tatt en telefon til Elliptic og fått bekreftet om telefonen har denne sensoren eller ei. Jeg tipper den har det. :-)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det spennende med denne er vel at den inneholder ultralyd-sensoren fra norske Elliptic Labs. Mi Mix 1 hadde iallefall denne sensoren og det var det som gjordet mulig for dem å fjerne IR-sensoren og dermed la skjermen gå helt opp til toppen av telefonen.

Så hvis jeg hadde vært journalist så hadde jeg tatt en telefon til Elliptic og fått bekreftet om telefonen har denne sensoren eller ei. Jeg tipper den har det. :-)

Det kan du nok være ganske trygg på at de ikke engang vil vurdere å svare på, uansett hva sannheten er :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg leste en review av den forrige Mi Mix og lydkvaliteten var ikke helt på høyden, så om man ønsker snakke med noen på tradisjonell måte så bør man velge en annen telefon. Det kan jo hende denne nyte versjonen er bedre :)

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg noe mer irriterende enn å snakke med folk som har dårlig telefon. Legger helst på så fort som mulig.

Han ved siden av meg har en slik. Problemet er ikke mikrofonen på den. Den er helt som omtrent alle andre telefoner. Den har dog litt svak lyd - i og med at høyttaleren må dytte lyden gjennom skjermen og det blir dermed litt mye demping. Så i støyfylte miljøer så hører han av og til litt dårlig hva som blir sagt.

Så får vi se om de har greid å få inn en litt kraftigere høyttaler i denne.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg noe mer irriterende enn å snakke med folk som har dårlig telefon. Legger helst på så fort som mulig.

Han ved siden av meg har en slik. Problemet er ikke mikrofonen på den. Den er helt som omtrent alle andre telefoner. Den har dog litt svak lyd - i og med at høyttaleren må dytte lyden gjennom skjermen og det blir dermed litt mye demping. Så i støyfylte miljøer så hører han av og til litt dårlig hva som blir sagt.

Så får vi se om de har greid å få inn en litt kraftigere høyttaler i denne.

Mi Mix har forøvrig ikke "øre-høytaler" i den forstand. Det er vel heller mer en mekanisk vibrator. Cantilever piezoelectric ceramic acoustic technology, som de har kalt den.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...