Loomy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er ute etter webhotell med domene, så kommer jeg over denne: http://www.b-one.net For bare 10 kr/mnd + mva får man en finfin pakke med php, mysql, ubegrenset trafikk, 125mb lagring. Dette virker jo _veldig_ bra. Noen som har erfaringer med disse folkene? Oppetid o.l.? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har ingen erfaring med det selv, men kjenner en som har det. Det eneste negative er at du bare for én konto å logge på med... Ikke det at det er noe stress hvis du skal ha den alene. Prisene er bra, men jeg har ikke fått meg til å bestille noe derfra ennå... Foreløpig holder jeg meg til domeneshop. Neste domene blir nok på b-one... Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Gutta bak storm-tt bruker den og er fornøyd Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Spør Anne. Hun hoster der. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Spør Anne. Hun hoster der. [offtopic] Ahhh... den siden var god for øynene mine [/offtopic] Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Spør Anne. Hun hoster der. [offtopic] Ahhh... den siden var god for øynene mine [/offtopic] Indeed, ganske smooth den der Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Joda, rimelig det der, men hva med Web10 Jeg kjøpte der for et par uker siden. Har ikke brukt det så mye enda, men virker greit. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, det var ikke ille. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå