Gå til innhold

Meget OC vennelige xp cpuer

chil

Anbefalte innlegg

Min xp2500+ tok kvelden :cry: , etter at CPU kjernen fikk en liten knekk i høyre hjørnet :blush: , Da trenger jeg alså en ny cpu til mit Nf7v2.0 HK, tenker på en ny xp2500+ men har hørt at de er blitt mindre OC vennelige i det siste, å det liker jeg dårlig er xp2600+(barton) et bedre valg? er det noen Web butikker som selger xp2500+ eller xp2600+ som dere vet er bra på OC.

takk for svar :)

Endret av chil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Amphipod skrev:
Er ikke alle nye barton cpu'er låst da? Tror det kun er throughbred cpu'ene som kan klokkes... Skal ikke si dette sikkert, rett meg hvis jeg tar feil.

MVH Lars :cool:

låst på 11 i muliplayer da?, gjør jo egentlig ikke så mye er jo bare å sette FSB opp til 200 så får man jo en xp3200 uansett.. selv om de er låst

Lenke til kommentar

jeg kjøpte xp 2500+ for 2 uker siden. den er låst, men fikk den lett opp i 2.3 ghz.. må bare ha noen flere vifter så skal jeg klare å få den opp mer. Men nå ligger den på ca 58 grader på max load. (prime95).

så kjøp en ny 2500+ du, den er jo billig

Lenke til kommentar

Heisann. Min nye XP 2500+ får jeg ikke høyere enn 11x 186-187 FSB før jeg får problemer med stabiliteten. Lurer på om det kan være pga min 340W CHIEFTEC strømforsyning?

For det er rart at *alle* andre får FSB opp i over 200 uten problemer.

Minnet er på 2 2 3 5 (OCZ 3200 platinum 2 x 256 i dual channel modus)

Lenke til kommentar
  tommyms skrev:
Heisann. Min nye XP 2500+ får jeg ikke høyere enn 11x 186-187 FSB før jeg får problemer med stabiliteten. Lurer på om det kan være pga min 340W CHIEFTEC strømforsyning?

For det er rart at *alle* andre får FSB opp i over 200 uten problemer.

Minnet er på 2 2 3 5 (OCZ 3200 platinum 2 x 256 i dual channel modus)

Ikke alle cpu som er like OC-vennlige vet du. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...