Gå til innhold

Meget OC vennelige xp cpuer

chil

Anbefalte innlegg

Min xp2500+ tok kvelden :cry: , etter at CPU kjernen fikk en liten knekk i høyre hjørnet :blush: , Da trenger jeg alså en ny cpu til mit Nf7v2.0 HK, tenker på en ny xp2500+ men har hørt at de er blitt mindre OC vennelige i det siste, å det liker jeg dårlig er xp2600+(barton) et bedre valg? er det noen Web butikker som selger xp2500+ eller xp2600+ som dere vet er bra på OC.

takk for svar :)

Endret av chil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke alle nye barton cpu'er låst da? Tror det kun er throughbred cpu'ene som kan klokkes... Skal ikke si dette sikkert, rett meg hvis jeg tar feil.

MVH Lars :cool:

låst på 11 i muliplayer da?, gjør jo egentlig ikke så mye er jo bare å sette FSB opp til 200 så får man jo en xp3200 uansett.. selv om de er låst

Lenke til kommentar

jeg kjøpte xp 2500+ for 2 uker siden. den er låst, men fikk den lett opp i 2.3 ghz.. må bare ha noen flere vifter så skal jeg klare å få den opp mer. Men nå ligger den på ca 58 grader på max load. (prime95).

så kjøp en ny 2500+ du, den er jo billig

Lenke til kommentar

Heisann. Min nye XP 2500+ får jeg ikke høyere enn 11x 186-187 FSB før jeg får problemer med stabiliteten. Lurer på om det kan være pga min 340W CHIEFTEC strømforsyning?

For det er rart at *alle* andre får FSB opp i over 200 uten problemer.

Minnet er på 2 2 3 5 (OCZ 3200 platinum 2 x 256 i dual channel modus)

Lenke til kommentar
Heisann. Min nye XP 2500+ får jeg ikke høyere enn 11x 186-187 FSB før jeg får problemer med stabiliteten. Lurer på om det kan være pga min 340W CHIEFTEC strømforsyning?

For det er rart at *alle* andre får FSB opp i over 200 uten problemer.

Minnet er på 2 2 3 5 (OCZ 3200 platinum 2 x 256 i dual channel modus)

Ikke alle cpu som er like OC-vennlige vet du. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...