Snylter Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Jeg kjenner jeg foreløpig ikke bekymrer meget veldig, har akkurat bestilt ny bensinbil og tror nok jeg skal få mye glede av den de kommende årene. Det vil uansett være mulig for oss å kjøre rundt i eksisterende biler i lang tid, bensinstasjonene kommer fortsatt til å være der men mulig det blir noe færre. Siden de ikke tjener noe særlig på drivstoff fra før tenker jeg det går fint i fremtiden også, støvsugerpilotene spiser vel boller og pølser de også.. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Lenge til 2025 så jeg har liten tro på at det blir gjennomført i nåværende øyeblikk Mer tro på at innen da så har alle kjøretøy en form for hybrid løsning Som sagt tidligere, så kunne jeg godt ha tenkt meg en el-motor på min Hilux Kunne kjørt til butikken på kun batteri og vekten bak ville bare vært en stor bonus Endret 9. september 2017 av Dubious Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Hybrid blir ikke nødvendigvis billigere i drift og mer miljøvennlig hvis man stort sett bruker den til lange turer da de veier mye mer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hybrid blir ikke nødvendigvis billigere i drift og mer miljøvennlig hvis man stort sett bruker den til lange turer da de veier mye mer. EL-biler veier mye mer Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Hybrid blir ikke nødvendigvis billigere i drift og mer miljøvennlig hvis man stort sett bruker den til lange turer da de veier mye mer. EL-biler veier mye mer Men elbiler bruker ikke bensin Endret 9. september 2017 av PgUp Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hybrid blir ikke nødvendigvis billigere i drift og mer miljøvennlig hvis man stort sett bruker den til lange turer da de veier mye mer. EL-biler veier mye mer Men elbiler bruker ikke bensin Det gjør ikke bilen min heller Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hybrid blir ikke nødvendigvis billigere i drift og mer miljøvennlig hvis man stort sett bruker den til lange turer da de veier mye mer. EL-biler veier mye mer Men elbiler bruker ikke bensin Nei, de bruker strøm? Har selv hybrid og bruker lite bensin Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Hybrid blir ikke nødvendigvis billigere i drift og mer miljøvennlig hvis man stort sett bruker den til lange turer da de veier mye mer. EL-biler veier mye mer Men elbiler bruker ikke bensin Nei, de bruker strøm? Har selv hybrid og bruker lite bensin Som sagt, så lenge man ikke kjører langt nok til at hybrid delen teller negativt er det jo ikke noe problem Men f.eks de som kjøper gigantisk volvo hybrid er neppe mer miljøvennelig siden de ofte kjører så mye i året. Endret 9. september 2017 av PgUp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Volvo har ikke hybrid. De har plugin hybrid. Jeg har auris 2015, som er hybrid. Klar ca 2km på batteriet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 2km er ingenting, kan likeså kalle bilen for bensinbil 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Sant. Men klare du 700-800km på ca 40liter bensin. Bilen min har 0,35 på mila. Men bruker mere enn det. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Sant. Men klare du 700-800km på ca 40liter bensin. Bilen min har 0,35 på mila. Men bruker mere enn det. Du ødelegger miljøet alikevel 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Tviler på at bilen din bruker 0,35 på mila Det er muligens det Toyota har oppgitt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Ok, hehe. Produksjonen av batteriene er miljøvennlig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Tviler på at bilen din bruker 0,35 på mila Det er muligens det Toyota har oppgitt Skrev, bruker mere en det Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Sant. Men klare du 700-800km på ca 40liter bensin. Bilen min har 0,35 på mila. Men bruker mere enn det. Du ødelegger miljøet alikevel Det gjør vi vel alle, 40 liter råolje er vel mindre enn det som skal til for å lage et par plastikkstoler til å ha på terrassen. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Sant. Men klare du 700-800km på ca 40liter bensin. Bilen min har 0,35 på mila. Men bruker mere enn det. Du ødelegger miljøet alikevel Det gjør vi vel alle, 40 liter råolje er vel mindre enn det som skal til for å lage et par plastikkstoler til å ha på terrassen. Men du brenner ikke opp plastikkstolen Lenke til kommentar
0laf Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Men du brenner ikke opp plastikkstolen Nei, den sitter jeg jo på, så det ville blitt ubehagelig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Hehe. jepp og varmt i reva. Men syns noen overdriver veldig på miljø spørsmålet. Nei, har ikke imot miljø politikken. Bare at mdg tror miljøet blir bedre i verden om vi slutter å forurenser. Vi er 5.4mill i norge. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Hehe. jepp og varmt i reva. Men syns noen overdriver veldig på miljø spørsmålet. Nei, har ikke imot miljø politikken. Bare at mdg tror miljøet blir bedre i verden om vi slutter å forurenser. Vi er 5.4mill i norge. Kanskje ta den diskusjonen et annet sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå