Gå til innhold

[Løst] God telefon med Dual SIM

BerntOK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg ser etter en god telefon med Dual SIM.

Bør ha god ytelse, skjerm og kamera.

Jeg vil også ha en telefon som støtter VoLTE og VoWiFi. Er usikker på om det er noen Dual SIM telefoner som støtter det her i Norge.

Så hva anbefaler dere?

Huawei p10 plus

Dual sim

Volte og vowifi

Fungerer/støtter volte/wifi både hos Telenor og Telia med P10? Og fungerer funksjonen på begge SIM kortene?

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg ser etter en god telefon med Dual SIM.

Bør ha god ytelse, skjerm og kamera.

Jeg vil også ha en telefon som støtter VoLTE og VoWiFi. Er usikker på om det er noen Dual SIM telefoner som støtter det her i Norge.

Så hva anbefaler dere?

Huawei p10 plus

Dual sim

Volte og vowifi

Fungerer/støtter volte/wifi både hos Telenor og Telia med P10? Og fungerer funksjonen på begge SIM kortene?

VoLTE

Telenor,usikker,

Telia,ja

VoWiFi. Ikke noe info har ingen av operatørene så kan ikke sjekke det for deg

begge sim...uklart. teorien,ja 

Jeg vet ærlig talt ikke om noen telefoner som støtter begge(operatøravhengig, f.eks Huawei P10 kan ha begge funksjoner men operatører har ikke lagt til rette for dette i sine nettverk) OG har dual sim.

Samsung virker til å være godt tatt vare på av norske operatører og jeg vet at en del av telefonene deres kommer i dual sim utgaver, kanskje en av de ? Note 8 tror jeg dustin har tenkt til å selge i dual sim iallefall 

Endret av technicality
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huawei P10 Plus eller OnePlus 5?

H10plus får du i butikker her i Norge, Oneplus5 er jeg ikke sikker på, så hvis det er tilfellet blir det jo hva du er komfortabel med mtp reklamasjon og rettigheter.

Igjen er ingen ekspert, så jeg svarer deg basert på de kunnskaper jeg har om det

Legger ved en sammenligning

https://www.phonearena.com/phones/compare/OnePlus-5,Huawei-P10-Plus/phones/10501,10434

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...