technicality Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hei, håper tittelen er forståelig, det jeg forsøker å finne er et sted hvor jeg kan slå opp og se u-grad for de forskjellige hus/tomter i nabolaget. Er det noe sted jeg som privatperson kan finne dette ? Har forsøkt å lete men ikke noe hell. Så takk for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Kommunen vet det, er vel byggkontoret eller hva det heter du skal snakke med. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) Dette står i reguleringsplanen for ditt område. Søk på din hjemkommunes nettsider. Vanligvis er u-graden det samme i hvert enkelt nabolag, og ikke spesifikt for hver enkelt tomt. Endret 4. september 2017 av Minus Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 Kommunen vet det, er vel byggkontoret eller hva det heter du skal snakke med. Dette står i reguleringsplanen for ditt område. Søk på din hjemkommunes nettsider. Vanligvis er u-graden det samme i hvert enkelt nabolag, og ikke spesifikt for hver enkelt tomt. Hei! takk for svar, jeg er kjent med stadfestet utnyttelsesgrad for området i henhold til reguleringsplanen, det forsøker å finne ut av er om faktisk hus er bygget innenfor denne u-graden eller om det finnes hus som har overskredet denne. Er det mer klarere da ? beklager hvis jeg fortsatt ikke får forklart meg godt nok Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Kommunekart.com har vel muligheter for arealmål. Finner du regplan, kan du måle opp bolig/tomt og regne det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå