tøs Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hei. Jeg er begynt å spille meg og mer cs, etter en LANG stud med opphold. Det som har skjedd er at jeg har glemt meste parten av CS, så jeg har noen spørsmål. - hvilket oppsett bør jeg kjøre med tanke på musa, siktet også vider? - er det normalt at når jeg klikker meg ut med alt + skift, og går inn igjen at jeg mister lyden? - Hvis jeg streemer til 1.6, må jeg laste ned hver gang da? - hvilket program kan jeg bruke for å lage SPRAY? - hvilke servere som er bra? norske helst? spilt mye på nra før og i det siste. - noen tips ellers til en "nybegynner"? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
sull Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg kjører spillet med 640*480 oppløsning og en sensitivity på 1.5 i musen men det er ganske treigt for en nybegynner så jeg foreslår en høyere sense. Det at du mister lyden ved at du legger ned spillet er vanlig hvis ikke du bruker All seeing eye. hvis du har 1.6 laster du det bare ned og kan gå inn uten å laste ned hver gang men noen ganger må du laste ned oppdateringer før du går innpå spillet. Jeg pleide å lage spray selv på CS men husker ikke hvilket program det var. The patriotz, NRA og The Gosu servere er bra, jeg foreslår dui laster ned All seeing eye slik at du kan velge hvilken servere du skal gå innpå etter best ping. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 800x600 er best oppløsning siden man treffer bedre. Problemet ditt med lyden er unormalt, men jeg hadde samme problemet i 1.5, men i 1.6 ordna alt seg Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) 800x600 er best oppløsning siden man treffer bedre. Bestemt no sted, eller er det egen erfaring? Spiller selv på 1024x768. Synes nå jeg treffer rimelig bra Tror egentlig det kommer helt ann på hva man synes er best selv. Føl deg fram med sens og oppløsning tøs! Endret 8. desember 2003 av Pomfri Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Spill 1.5 (beste tipset) Lenke til kommentar
tøs Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hvis jeg legger inn 1,6, kan jeg fortsatt spille på 1,5 servere da? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Ja, fordi Steam er ikke inkludert i Half-life. Så hvis du har Hl+1.5+nyeste patch til HL skal det funke bra. Dette har jeg byttet på i styring: jump: Mouse2 duck: space walk: CTRL secondary fire: Shift Tar litt tid å venne seg til, men jeg synes det er mye bedre enn default. EDIT: WON legges ned nå snart, da kan du ikke spille 1.5 mer. Endret 8. desember 2003 av Kringla' Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Begynn med en lav sens på musen ikke noe høye greier. Bruk reselution 1024x768 man trenger ikke å bruke 800x600 man treffer ikke bedre av den grunn. CS 1.5 eier 1.6 ikke instaler 1.6 fordi det ***** hardt. Jeg spiller med 1024x768 jeg og men bruker rimelig høyere sens en det de fleste CS playere bruker. Har hele tiden brukt 8.5 i sens..for meg er ikke det så mye, når man har lært seg åssen du bruker det, da blir det faktisk litt bra etter min mening. Har vel litt sammen hegn med min sens i windoes og da. Har prøvd samme sens hos andre og da er det helt fint for meg å spille. Sens på 1-3 er noe så kjedelig greier det går jo SÅ treigt. Må jo snu musa rundt 50 ganger(ironisk) før man snur seg 180grader. Vær smart og prøv å fin eget opsett :/ Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 8 i sens ??????!!!!!!!!!!! er du helt på styr?? eg bruker 2,5 og andre synes det er masse! vedder på du er en av de folka som sprayer på baddass serverene elns.. flaxer hs og sånn.. ikkje for å kritisere, men har ikkje trua på at du kan vere noke god... Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg spiller med 1024x768 jeg og men bruker rimelig høyere sens en det de fleste CS playere bruker. Har hele tiden brukt 8.5 i sens..for meg er ikke det så mye, når man har lært seg åssen du bruker det, da blir det faktisk litt bra etter min mening. Sens på 1-3 er noe så kjedelig greier det går jo SÅ treigt. Må jo snu musa rundt 50 ganger(ironisk) før man snur seg 180grader. WTF?! Er det mulig da? Hvordan klarer du sens på 8? Spiller med 1.25 i sens og det går ikke tregt og jeg må heller ikke snu musa 50 ganger rundt for å ta en 180 grader. Har sensen på hakket under halv i WinXP. Har sikkert no med mus å gjøre også detta. Logitech MouseMan Dual Optical er tingen... 1600 dpi Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er hele gjengen gale i hue ???????? dere kan ikke mene at dere spiller med sens paa 2.5 osv.... Jeg spiller med 15.5 i sens !!!!!!!! Rokker d ..... Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Men hvorfor kjører saa mange med 800:600 er det no bedre ??? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Men hvorfor kjører saa mange med 800:600 er det no bedre ??? Jau, det e bærre lækkert! Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 LOL.... Sett litt mye paa jule kalenderen Hmmm selv liker jeg bedre 1024..... Btw ossen faar man bilde paa siden av innlegget ?? Glad for alle svar ! Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 LOL.... Sett litt mye paa jule kalenderen Hmmm selv liker jeg bedre 1024..... Btw ossen faar man bilde paa siden av innlegget ?? Glad for alle svar ! Du mener avatar? Du er sikkert vant med 1024 men jeg (som kanskje er vant til 800*600) mener at 800*600 er bedre enn 1024. Må bevege musa så mye Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ja...... MEn ossen for man Bilde eller hva du naa en kaller d ved siden av inleggene ??? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 ja...... MEn ossen for man Bilde eller hva du naa en kaller d ved siden av inleggene ??? Mener du slik? I så fall kan du gå til Kontrollpanel---> Endre avatar. Også velge ett bilde Kontrollpanelet er som regel i menyen til venstre i forumet Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Okei neewbs, la meg gjøre en ting klart, det er as sensetivity varierer fra maskin til maskin, og fra opperativsystem til opperativssystem. Jeg brukte også egne kontroller før, som å strafe på Delete og Page Down o.l, men de fleste "gode" cs spillerne er enige om at det beste er default kontroller. oppløsningen er vell fra person til person, men grunnen til at mange har lavere er at det er lettere å treffe hodet o.l MenMem, det er alt fra person til person, så egentlig bare prøv de tipsene du synes er logiske, og finn det du liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå