blåbærte Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hei! Jeg vurderer å bestille dekk fra dekkonline.com, det står at det er fri frakt og inklusiv merverdiavgift. Det jeg lurer på er hvorvidt det kommer ekstra avgifter ved ankomst? Noen nevnte dekkavgift på 100-150kr per dekk, men jeg har ikke lest om noen som har fått det på forumene når jeg søkte? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Det er flere år siden sist jeg bestilte noe der, men ingen ekstra kosnader de gangene jeg har brukt dem 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Får ingen ekstra utgifter fra de, jeg har iallefall ikke fått det når jeg har brukt de. 1 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Nei, prisene er inkl. mva for privatkunder. 1 Lenke til kommentar
tonypedersen Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Lasteindeksen blir feil hver gang hos dekkonline.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå