Enrich77 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Vurderer sterkt å dra dit i slutten av september. Hvor skal man dra da. Jeg har erfaring med Benalmadena, Fuengirola og Torremolinos. Men jeg tror ikke det er aktuelt nå. Alt som er østvendt er ikke bra. Solen forsvinner bak en bygning eller et fjell. Null sunset. Så jeg hadde tenkt meg mer Cala de Mijas, Sitio de Calahonda. Dette er jo mindre steder og det finnes ikke tog. Men det er ok likevel? En annen fordel er at det er nærmere Marbella. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Har vært en del i Cala de Mijas og det er en koselig liten plass det. En svipptur med buss/taxi til togstasjonen i Fuengirola, evt bussen til Marbella. Får litt lyst til å ta en ekstra ferie i år når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hvis du skal til område, ville jeg ha tatt en dagstur opp til Ronda, gjerne via A-397. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå