AfterGlow Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Kan justere på det meste du vil.Logitechs nye tastatur har en dreieknott på siden Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg vet ikke jeg, men jeg synes den knappen er like dårlig plassert, som en kvise i rompa. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Synes den er bra plassert, jeg. Venstrehånda er den hånda som ikke forlater tastaturet, så det er logisk å ha den på venstre side. Man vil heller ikke ha den nederst på tastaturet slik at den kommer i veien, og da er det best å ha den i øverst, og det er helt greit å ha det i et hjørne. ...sett fra en person som er høyrehendt sitt perspektiv. 2 Lenke til kommentar
1JOKDKR4 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg vet ikke jeg, men jeg synes den knappen er like dårlig plassert, som en kvise i rompa. Personlig ser jeg ingen bedre plassering av knappen, da høyre hånd oftest er på musen 3 Lenke til kommentar
war2war Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 bare for win/mac ? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hardwaremessig rimelig likt volumknotten til Das Keyboard Pro 4:http://www.daskeyboard.com/daskeyboard-4-professional/ Den kan også programmeres til whatever (kun software som setter begrensningene) - personlig så har jeg satt den opp til å styre volumet til media-pc'n, som ikke er den samme maskinen som tastaturet er koplet til... Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Jeg vet ikke jeg, men jeg synes den knappen er like dårlig plassert, som en kvise i rompa. Men jeg ville si det er bedre å ha kvise i rumpa enn på nesa f.eks Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Når man er ferdig med å diskutere kvisene, vil jeg gjerne diskutere tastene. Prisen antyder at dette er et premiumtastatur. Og det er flatt, som jeg har sansen for. Flatt og premium bør bety gode taster som er raskt å skrive på. Det er altså et utraflatt fulltastatur med en ny type taster. Tastene ser ganske forskjellige ut fra f.eks. MK850. Tastene har dype søkk og avstand mellom tastene. Er det en variant av scissor switch taster...? Ved første øyekast synes jeg de ser enklere ut enn perfectstroke-tastene fra tidligere modeller. Jeg er spent på å lese sammenligninger, men jeg har en magefølelse på at dette er style over content. Så høy pris har jeg ikke sett i segmentet siden DiNovo Edge. Da bør tastene være gode. DiNovo for Notebooks og DiNovo Edge har så langt de raskeste og beste tastene jeg har skrevet på. Her har de fått med alle de viktige tastene omtrent der de skal være, muligens med den øverste tastelinja litt for nært den nesten. Men hva er det med alt opt|start command|alt tastene? For to tusen kroner kan man ikke engang få et tastatur med key-caps tilpasset PC/Mac? Da må vi i alle fall forvente at det ser ut som de mista fargespannet/besinnelsen i ØØÆ-området. Kjekt at det endelig kommer noe nytt for oss som liker flate tastaturer, men var det nå egentlig dette jeg venta på...? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg lurer av og til på hva det er de røyker nede på designkontoret på Logitech. A: "Hei, husker du 'Internet Navigator'-tastaturet vårt som var så rævva at vi droppet både produksjon og programvarestøtte fort som faen?" B: "Det var det med 'multifunksjonshjul' på venstre side, var det ikke? Gud bedre, for noe ræl! Tror ikke jeg har sett verre siden Sinclair QL på 80-tallet." A: "Nettopp! Hva hvis vi - hold deg fast her - tar hjulet fra Internet Navigator, tastene fra Sinclair QL og så klæsser både Mac og Windows-tekst på knappene så ingen kan vite frem eller bak på faenskapen?" B: "Genialt! Tror du vi kan rævkjøre folk for minst to laken for det også?" A: "Står det 'Logitech' på inngangsdøra vår? Selvfølgelig kan vi det!" B: "Hill Satan." A: "Hill Satan!" Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg lurer av og til på hva det er de røyker nede på designkontoret på Logitech. A: Har du sett så mye de tar seg betalt for Surface Studio-maskinene? Gud bedre så mye penger folk betaler for design. B: ... A: Det er jo bare en stor laptop på stylter, og folk betaler dobbelt fordi de har slengt med en iKnob. B: ... A: De vet virkelig å ta seg betalt, altså. Ren profitt. Segmentet hiver jo penger etter produkter. B: ... Du, har vi et tastatur som matcher? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå