OHJohansen Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Omsider en 65-tommers OLED fra selskapet.SNIKTITT: Philips 65POS9602 Philips med flunkende ny toppmodell Lenke til kommentar
hugin_q3 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Interessant, har hatt Samsung TV så langt, eller kun en Samsung så langt, den er snart 6 år gammel og fungere fortsatt utmerket. Men denne fra Phillips i 65" når jeg skal/må bytte er interessant. Men, om man ikke kan koble ut lydplanken on man vil ha surround lyd er jo keitete... Lenke til kommentar
stavros Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Interessant,denne blir det prisvarsel på Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Det er forskjell på å ikke kunne fjerne lydplanken, og det å kunne deaktivere avspilling av lyd. Jeg blir svært overrasket om ikke sistnevnte er mulig. Lenke til kommentar
hugin_q3 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Det er forskjell på å ikke kunne fjerne lydplanken, og det å kunne deaktivere avspilling av lyd. Jeg blir svært overrasket om ikke sistnevnte er mulig. Du har rett, tenkte det samme etter innlegget mitt. Men en liten minus at man ikke kan fjerne lydplanken helt ettersom den har mye av elektronikken innebygd der. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hvilken "ballpark" prisklasse snakkes det om her? 1 Lenke til kommentar
skjamsjung Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Rå tv. Fikk ikke høre lyden, men det de viste på ifa var svært imponerende. Endelig er philips tilbake i toppen. Til stuen ønsker jeg personlig å kunne kvitte meg med lydplanken, og da er jo slike løsninger midt i blinken! Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Spennende Oled phillips har knall god motion. Minuset er ingen Dolby Vision støtte så langt. Så desverre før det kommer event på plass mister de nok en del salg. Minus nummer 2 er phillips er seint ute med Oled tvn ute i januar 2018 med et 2017 Oled panel. Når 2018 Oled paneler blir vist på ces. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Endelig kommer Philips med noe større enn 55. Og når de gjør det er det med en idiotisk ikke-valgfri lydplanke. *sukk* Jaja, får vente litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå