MrAvionics Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hei ! Bestilte overføring fra konplettmobil til ice i forrige mnd. Hadde fått 29.08 som dato men fikk ikke noe sim og ble ikke portert over. Tok tontakt med de og de sa det var pga en datafeil. Men de skulle fikse det. Idag ble jeg portert over men har enda ikke fått sim. Siden jeg nå ble portert over i begynnelsen av en mnd må jeg betale ut mnd hos ny og gammel optatør. Tok kontakt med konplettmobil men de sa de ikke kunne kansellere portering og portere meg tilbake. Stemmer det ? Og det er ingen mulighet for å slippe å bli dobbel fakturert nå ? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hvis det er under 14 dager siden kan du benytte deg av angrerett. Uansett burde den bedriften som gjorde feilen gjøre sitt for at du ikke skal bli skadelidende for det. 2 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Ta kontakt med din gamle operatør, be de ta en hurtigportering av nummeret ditt tilbake. Du har jo allerede et simkort derfra. De kan ikke kansellere en portering som er ferdig. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. september 2017 Forfatter Del Skrevet 11. september 2017 Komplett mobil sa de ikke kunne hurtigportere tilbake siden simkortet jeg hadde var brukt. Så da måtte jeg venter på nytt sim eventuelt. Men det løste seg, ice var villig til å betale mnd mnd avgiften til komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå