Mushaboom Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har planer om å klokke mitt skjermkort, et sapphire 9600XT, har aldri gjort dette før og har tenkt og bruke OK-software'n som fulgte med kortet. Det jeg lurer på er hvor langt man kan klokke dette kortet før det blir for varmt? Har ingen kabinett-vifter men kjøler CPU, (se signatur) med en volcano 11+, som gjør at CPU ligger på 41°C-43°C og HK ligger på ca 26°C, det irreterende er at skjermkortet skal ha temperatursensor, men at jeg ikke finner ut hvor man sjekker denne Men: hvor mye er det sunt og klokke uten at det blir for varmt? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Klokk sakte oppover til du ser artifacts(prikker, striper og lignende som ikke skal være der) så klokker du ned igjen til du ikke får det.. klokk med ca5mhz om gangen, kan sikkert begynne med 10mhz per gang de første 40mhz'ene.. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror hvis du laster ned SpeedFan skulle du kunne skjekke temp på skjermkorte. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det kortet bra? Lurer på om jeg skal kjøpe et sånn! Er det dette? http://ioshop.no/product_info.php?cPath=85...roducts_id=1606 Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg ska l kjøpe nyt kort fodi det gammle gikk i stykker, og har tenkt på sapphire Radeon 9600 XT 256 mb, så jeg lurer på hvordan suzze synes kortet er. Er det et bra kjøp? Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Pris da??? Er det Sapphire radeon 9600xt 128mb? Link: http://ioshop.no/product_info.php?cPath=85...roducts_id=1606 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 jepp, syns kortet er meget bra jeg. ingen ting og utsette på det! grei pris, og egentlig veldig mye for pengene hvor laster man ned speedfan da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Har lastet ned programmet speedfan nå Har bare et lite problem: Får opp 4 forskjellige temperaturer: akkurat slik ser det ut: temp:3, -48°C temp: , 41°C temp:2, 24°C HK temp:1, 21°C CPU vet ikke helt hva som er hva, men jeg det som står på listen, (kjørte AIDA samtidig for og skjekke med volcano 11+ på fullt) vet noen hva de to andre er? Tror det er RAM og Skjermkort, men hva er hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå