Gå til innhold

Sunnmørslandskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt komponert fjellandskap med godt vær og naturtro farger samt flott speiling i vatnet. ( Gryta? ) Jeg ser du er kommet et godt stykke opp i skaret i Trangbotn. Knær er ofte problemer på slike turer - jeg skulle nok klart det bratte på slutten, men hadde nok fått problemer ned uten paraglider eller lignende på vei ned :-) Ha ei fin fotouke! Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

God motion...smukt og sommerligt ser det ud..fint med de små skyer i billedet Hilsen Suss

Hei Suss,

ja det var riktig sommerlig og fint i går. Vi gikk i shorts og t-skjorte hele vegen. Vi måtte kle på oss litt på toppen, for der blåste det litt kald vind.  Fine små Suss-skyer er alltid fint å krydre et bilde med ;)

Lenke til kommentar

Godt komponert fjellandskap med godt vær og naturtro farger samt flott speiling i vatnet. ( Gryta? ) Jeg ser du er kommet et godt stykke opp i skaret i Trangbotn. Knær er ofte problemer på slike turer - jeg skulle nok klart det bratte på slutten, men hadde nok fått problemer ned uten paraglider eller lignende på vei ned :-) Ha ei fin fotouke! Mvh Gunnar

Hei Gunnar! Ja, kan ikke nekte for at det er et vakkert landskap, spesielt om høsten med de fine fargene.  Vannet er bare en liten dam, Grytavatnet ligger nede til høyre for der jeg står.  Det var så fint med myrullen langs kanten.

Vi er ennå ikke kommet opp i Trangbotn her, vi er i første enden på Grytavatnet.

Enklere tur enn til Saksa dette her, men en god del lengre. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...