Fotoskrulla Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Sunnmørslandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 God motion...smukt og sommerligt ser det ud..fint med de små skyer i billedet Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Godt komponert fjellandskap med godt vær og naturtro farger samt flott speiling i vatnet. ( Gryta? ) Jeg ser du er kommet et godt stykke opp i skaret i Trangbotn. Knær er ofte problemer på slike turer - jeg skulle nok klart det bratte på slutten, men hadde nok fått problemer ned uten paraglider eller lignende på vei ned :-) Ha ei fin fotouke! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 God motion...smukt og sommerligt ser det ud..fint med de små skyer i billedet Hilsen Suss Hei Suss, ja det var riktig sommerlig og fint i går. Vi gikk i shorts og t-skjorte hele vegen. Vi måtte kle på oss litt på toppen, for der blåste det litt kald vind. Fine små Suss-skyer er alltid fint å krydre et bilde med Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 Godt komponert fjellandskap med godt vær og naturtro farger samt flott speiling i vatnet. ( Gryta? ) Jeg ser du er kommet et godt stykke opp i skaret i Trangbotn. Knær er ofte problemer på slike turer - jeg skulle nok klart det bratte på slutten, men hadde nok fått problemer ned uten paraglider eller lignende på vei ned :-) Ha ei fin fotouke! Mvh Gunnar Hei Gunnar! Ja, kan ikke nekte for at det er et vakkert landskap, spesielt om høsten med de fine fargene. Vannet er bare en liten dam, Grytavatnet ligger nede til høyre for der jeg står. Det var så fint med myrullen langs kanten. Vi er ennå ikke kommet opp i Trangbotn her, vi er i første enden på Grytavatnet. Enklere tur enn til Saksa dette her, men en god del lengre. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Heldig som har så mange høye fjell å velge i. Fin speiling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Nydelig fjellandskapsbilde , fint komponert med flott naturlig fargepalett og et fint lys samt flott speiling i vannet . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg