Roar Kneppen Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 From an old Man's Sandbox 26 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Dette er ikke lige mig.synes det blev for unaturligt..men jeg siger det bare som det er ..:-) mange farverige muligheder her ..Hilsen Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 Dette er ikke lige mig.synes det blev for unaturligt..men jeg siger det bare som det er ..:-) mange farverige muligheder her ..Hilsen Suss Denne portvokteren fra Goa i India med lys i kjeften er vel ikke ment i utgangspunktet å vær naturlig heller? Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 V6 ok, ellers for unaturlig for meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 V6 ok, ellers for unaturlig for meg. Mvh Gunnar Hvis du leiter etter noe naturlig i mine manipulasjoner da er du nok på feil sted. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 V6 ok, ellers for unaturlig for meg. Mvh Gunnar Hvis du leiter etter noe naturlig i mine manipulasjoner da er du nok på feil sted. Roar Jeg skal ikke gå inn på noen diskusjon om manipulasjon i fotoverdenen, men jeg likte dårlig de fem første versjonene - V6 ok da den sikkert er mest gjenkjennbar ut fra originalen. Du må lære deg å ta imot litt konstruktiv kritikk. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 V6 ok, ellers for unaturlig for meg. Mvh Gunnar Hvis du leiter etter noe naturlig i mine manipulasjoner da er du nok på feil sted. Roar Jeg skal ikke gå inn på noen diskusjon om manipulasjon i fotoverdenen, men jeg likte dårlig de fem første versjonene - V6 ok da den sikkert er mest gjenkjennbar ut fra originalen. Du må lære deg å ta imot litt konstruktiv kritikk. Mvh Gunnar Hva er konstruktiv kritikk her. Din kritikk går jo ikke på det fotofaglige, men på smak og behag i og med at samtlige er like bortsett fra fargesammensetningen. For å uttale deg om hva som er naturlig her måtte du ha sett det originale motivet i sydlige Goa hvilket du nok ikke har. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Dette er ikke lige mig.synes det blev for unaturligt..men jeg siger det bare som det er ..:-) mange farverige muligheder her ..Hilsen Suss Denne portvokteren fra Goa i India med lys i kjeften er vel ikke ment i utgangspunktet å vær naturlig heller? Roar Nej det har du ret i ...naturlig var vist et forkert ord i farten...så et kopi af en sten figur..jeg er mere til levende naturlige billeder .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg