Gå til innhold

From an old Man's Sandbox 26

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V6 ok, ellers for unaturlig for meg. Mvh Gunnar

Hvis du leiter etter noe naturlig i mine manipulasjoner da er du nok på feil sted.

Roar

Jeg skal ikke gå inn på noen diskusjon om manipulasjon i fotoverdenen, men jeg likte dårlig de fem første versjonene - V6 ok da den sikkert er mest gjenkjennbar ut fra originalen. Du må lære deg å ta imot litt konstruktiv kritikk. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

V6 ok, ellers for unaturlig for meg. Mvh Gunnar

Hvis du leiter etter noe naturlig i mine manipulasjoner da er du nok på feil sted.

Roar

Jeg skal ikke gå inn på noen diskusjon om manipulasjon i fotoverdenen, men jeg likte dårlig de fem første versjonene - V6 ok da den sikkert er mest gjenkjennbar ut fra originalen. Du må lære deg å ta imot litt konstruktiv kritikk. Mvh Gunnar

Hva er konstruktiv kritikk her.

Din kritikk går jo ikke på det fotofaglige, men på smak og behag i og med at samtlige er like bortsett fra fargesammensetningen.

For å uttale deg om hva som er naturlig her måtte du ha sett det originale motivet i sydlige Goa hvilket du nok ikke har.

Roar

Lenke til kommentar

Dette er ikke lige mig.synes det blev for unaturligt..men jeg siger det bare som det er ..:-) mange farverige muligheder her ..Hilsen Suss

Denne portvokteren fra Goa i India med lys i kjeften er vel ikke ment i utgangspunktet å vær naturlig heller?

Roar

Nej det har du ret i ...naturlig var vist et forkert ord i farten...så et kopi af en sten figur..jeg er mere til levende naturlige billeder ..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...