SUPERJANNE Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 fikk min nye e700 fra siba nå, og det første jeg la merke til var en blå stripe over klokka på skjermen foran. det er en pixel som ikke lyser i "stripa".... og det er en feil til: jeg kan ikke velge annet en "pip" og "lydløs", på tastetoner. jeg gidder ikke sende den tilbake til siba, så mitt rop om hjelp er: er det noen samsung-support her i vestfold??? (slik som nokiaverkstedet) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 finni ut at det er i oslo, men de har ikke skjermer før etter januar! får bare "leve" med det da når jeg tar på kamera på utvendige skjermen er OGSÅ den blå stripa over, fysj jeg har UTROLIG uflaks (samsungverksted:23310390) jaja Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ganske kjipt, men du får bare vente, eller du kan sende den tilbake og få en ny en. Det kan faktisk være best det, så slipper du å vente til Januar også. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 siba sender den bare på verksted...har prata med de. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Si at du krever ny hvis ikke så bruker du angreretten. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) kansje jeg kan selge den litt billig? jeg orker ikke være uten mobil! så viss noen holder ut med det problemet til de får inn skjermer,ta kontakt! Endret 8. desember 2003 av jmmk Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 hei! noen ringte til meg og stripa ble borte! men har bare 2 valg på tastelyder.... kan det være at pixlene var kalde? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 heh... merkelig.. utrolig mange rare feil man skal være borti med mobiler og pcer osv... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 huff nei nå kom den j....la stripa tilbake igjen! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 finni ut at det er i oslo, men de har ikke skjermer før etter januar! får bare "leve" med det da når jeg tar på kamera på utvendige skjermen er OGSÅ den blå stripa over, fysj jeg har UTROLIG uflaks (samsungverksted:23310390) jaja hvor er det verkstedet?? (sted, evt. fylke) Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 hun skrev jo at det var i oslo hun kunne fikse den... God Jul Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 solgte den for 3400; har bestilt meg ny, gidder ikke vente på en ny skjerm i januar! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 hvor mye kjøpte du den for? hvorfor ikke bare ta reklamsjon? de kan faktisk ikke kreve at du må sende den inn når verkstedet ikke kan rette feilen. Du må bare ha fått den sjekket for påførte skader og så burde det gå greit Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 solgte den for 3400; har bestilt meg ny, gidder ikke vente på en ny skjerm i januar! Du bestilte vel ikke den nye på siba.no og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå