Gå til innhold

har noen erfaring med denne?

Anbefalte innlegg

jeg skal ta å casemodde nå i nærmeste fremtid.. og tenkte da å skaffe meg en dremel... men jeg fikk et lite sjokk når jeg så prislappen på en sånn sak.. så jeg lurte på om noen hadde erfaring med denne. 308622_Xw3.jpg Leveres med 100 tilbehør :yes:

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest at Black & Decker sin skal ha mye kraftigere og seigere motor. Den bruker også alt utstyret som Dremel lager (ikke monteringsutstyret). Har fått låne en B&D, men har dessverre ikke noen forutsetninger for å si om Dremel sin er dårligere eller bedre. B&D er i alle fall billigere.

Lenke til kommentar

hvis du ikke har planer om veldig mye bruk, kan det kanskje lønne seg og velge en slik, men har du tenkt å modde 3-4 kabinetter i måneden, bør du velge en dremel eller B&D sin. (husker ikke navnet)

har selv en dremel multi pro og en professional, men jeg har litt store krav da :roll:

multiproen er forøvrig 6 år gammel, og det eneste jeg har byttet er børstene en gang.

har prøvd en slik fra europris. etter en halvtimes kutting, virket det som om akslingen ble ubalansert eller bøyd, da den begynte spontant å riste noe fryktelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
de selger jo skikkelig dremmel til 350 kr på coop bygg. Er vel verdt å betale 150 kr ekstra for å få det skikkelig.

Seriøst?!?? Dette var nytt nytt!

Den er nedsatt fra 698, så et fint tilbud. De har også en som er nedsatt fra 1298 til 648. Følger med litt flere deler til sistnevnte, display som viser hastigheten + en koffert til å oppbevare utstyret i. Selv satser jeg på den til 350, er helt sikker på at jeg har mere nok utstyr der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...