diversity Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) jeg skal ta å casemodde nå i nærmeste fremtid.. og tenkte da å skaffe meg en dremel... men jeg fikk et lite sjokk når jeg så prislappen på en sånn sak.. så jeg lurte på om noen hadde erfaring med denne. Leveres med 100 tilbehør Endret 8. desember 2003 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har den selv, og er jevnt over ganske fornøyd. Konstruksjonen kunne vært litt bedre (litt vel "leketøy"), men den er vel verdt pengene. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 det er da bra.. orker ikke hoste opp 900 kr for et lite leketøy.. jeg med min fine inntekt.,. tror jeg skal skaffe meg en sånn.. hva er forskjellen mellom den og dremel? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg og har den, men det er litt lite av de tilbehør tingene som virkelig kan brukes. Men jeg tok den med meg en dag jeg var på CO, og har brukt den et par ganger. Jeg regner med at mye av dremel utstyret passer på den også (2,8-3,2 mm eller noe) så den kan jo brukes til det meste. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ligner fælt på en dremel, hvilket merke er det? Model? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har lest at Black & Decker sin skal ha mye kraftigere og seigere motor. Den bruker også alt utstyret som Dremel lager (ikke monteringsutstyret). Har fått låne en B&D, men har dessverre ikke noen forutsetninger for å si om Dremel sin er dårligere eller bedre. B&D er i alle fall billigere. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 det der er en Go tech fra clasolhson og koster 200kr, hadde tenkt å skaffe meg en slik en jeg også... Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hvis du ikke har planer om veldig mye bruk, kan det kanskje lønne seg og velge en slik, men har du tenkt å modde 3-4 kabinetter i måneden, bør du velge en dremel eller B&D sin. (husker ikke navnet) har selv en dremel multi pro og en professional, men jeg har litt store krav da multiproen er forøvrig 6 år gammel, og det eneste jeg har byttet er børstene en gang. har prøvd en slik fra europris. etter en halvtimes kutting, virket det som om akslingen ble ubalansert eller bøyd, da den begynte spontant å riste noe fryktelig. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Okey, jeg er solt. for den SKAL jeg ha nu! siden den var så billig hehe. Takk =) Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Må bare legge til, det skal stå " solgt" og ikke solt. Sorry skrive feil ^^' Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Du trenger ikke lage en ny post for å rette skriveleifene dine... Oppe over posten din er det en knapp det står "Edit" på, mellom Report og Quote. Endret 13. desember 2003 av Dingot0m Lenke til kommentar
Kris_TheLord Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg bruker den dremelen til Prosjektet mit, og den er jevnt over ganske bra. Det eneste negative med den er at turtallet regulerer seg selv hvis du belaster den over lengre tid. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Egentlig så er det bare bra, for ellers så kan det bli en dyr fornøyelse når motoren går fyken Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg har kjøpt denne nå, og er super fornøyd med den.. har kuttet i litt av hvert med den.. Mye av utstyret er "handy" også.! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 de selger jo skikkelig dremmel til 350 kr på coop bygg. Er vel verdt å betale 150 kr ekstra for å få det skikkelig. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 de selger jo skikkelig dremmel til 350 kr på coop bygg. Er vel verdt å betale 150 kr ekstra for å få det skikkelig. Seriøst?!?? Dette var nytt nytt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hmm eg trenger faktisk en "dremel" kanskje eg skal kjøpe den fra clas ohlson. Lenke til kommentar
Hertis Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 en casemodders eneste værktøy.. hehe Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 de selger jo skikkelig dremmel til 350 kr på coop bygg. Er vel verdt å betale 150 kr ekstra for å få det skikkelig. Seriøst?!?? Dette var nytt nytt! Den er nedsatt fra 698, så et fint tilbud. De har også en som er nedsatt fra 1298 til 648. Følger med litt flere deler til sistnevnte, display som viser hastigheten + en koffert til å oppbevare utstyret i. Selv satser jeg på den til 350, er helt sikker på at jeg har mere nok utstyr der. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg har nå kjøpt meg den etterlignerer nå, funker fint som ****** den. Ikke noe å utsette på å kjøpe den i motsetning til en "ekte" dremel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå