Cocola Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Hei Jeg klarte å ødelegge slitasjevarsleren på min audi a3. Jeg ødela den koblingen som sitter på bilen sin side og ikke klossen. Lyset ble tent og det jeg gjorde var å fjerne koblingen og skjøte ledningene sammen slik at lyset ikke lyser lenger. Er dette noe man må ha på en EU kontroll? Og hvis ja, hvor kan jeg få kjøpt ny kobling? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Lodd de sammen og ta krympestrømpe over. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 Det er gjort. Holder dette til en EU kontroll? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) Det er ingen krav om slitasjevarsler for bremseklosser, og sannsynligvis heller ingenting de sjekker. Mangel får du nok kun om varselet lyser, slik at det indikerer feil på bremsene. Endret 4. september 2017 av adeneo Lenke til kommentar
PeppaGris Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 De sjekker ikke dette på EU kontroll Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 4. september 2017 Forfatter Del Skrevet 4. september 2017 Takk! Da lar jeg den være slik den er nå. Sjekker klossene en gang i blant uansett så skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
marius_kj Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Hei. Jeg har samme problemet på min Audi A3, 2007 modell. Noen som vet hva denne delen heter? Evt delenummer? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 1 hour ago, marius_kj said: Hei. Jeg har samme problemet på min Audi A3, 2007 modell. Noen som vet hva denne delen heter? Evt delenummer? Hvilken del? bremseklossen? Koble ledningene sammen slik trådstarter gjorde for å bli kvitt lampa så er det nok greit. Lenke til kommentar
marius_kj Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Nei, den delen som ledningen fra bremseklossen festes i. Ønsker helst at den skal fungere som tenkt ved salg. Lenke til kommentar
marius_kj Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Takk. Det ser riktig ut, men finner den bare på utenlandske sider. Noen som vet om det er å oppdrive i Norge? Lenke til kommentar
joka Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 https://www.eurodel.no/catalogsearch/result?q=1J0973802 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Jeg vil tro den er å få kjøpt hos merkeforhandler (VW/Audi/Skoda). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå