Zappy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Tenkte det var på tide med en ny rambrikke. Fra før har jeg 2x 256 siemens 266hmz brikker (som jeg har fra en gammal PC). Bør jeg kjøpe to nye 512 (en 1gb er vel ikke nødvendig) eller bare legge til 512 til det bosset jeg har? Noen som har et forslag til en grei brikke til meg? Kan tenke meg å overklokke litt på morro, men er ingen nødvendighet. Takker for at dere sløser deres dyrebare tid på å hjelpe meg. Endret 8. desember 2003 av zappy Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg kjøpte 2x 512MB PC3200 DDR400 TwinMOS brikker. Må nok si meg stort fornøyd med de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tenkte det var på tide med en ny rambrikke. Fra før har jeg 2x 256 siemens 266hmz brikker (som jeg har fra en gammal PC).Bør jeg kjøpe to nye 512 (en 1gb er vel ikke nødvendig) eller bare legge til 512 til det bosset jeg har? Noen som har et forslag til en grei brikke til meg? Kan tenke meg å overklokke litt på morro, men er ingen nødvendighet. Takker for at dere sløser deres dyrebare tid på å hjelpe meg. kommer helt an på resten av maskinvaren din. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Tenkte det var på tide med en ny rambrikke. Fra før har jeg 2x 256 siemens 266hmz brikker (som jeg har fra en gammal PC).Bør jeg kjøpe to nye 512 (en 1gb er vel ikke nødvendig) eller bare legge til 512 til det bosset jeg har? Noen som har et forslag til en grei brikke til meg? Kan tenke meg å overklokke litt på morro, men er ingen nødvendighet. Takker for at dere sløser deres dyrebare tid på å hjelpe meg. kommer helt an på resten av maskinvaren din. Amd 2600+ Abit mboard med VIA KT400 chipset 2x 256mb siemens 266mhz noe annet som er verdt å vite? GF 3 sjermkort... PS. fra en skala fra 1 til 10, hvor dum er jeg for å ikke ha nforce? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 PS. fra en skala fra 1 til 10, hvor dum er jeg for å ikke ha nforce? Score: 11.5 Kødda... men tror nok at du ville fått en god del mer ytelse ved PC3200-minne og nForce-kort. Ville absolutt ikke ha kjøpt nytt minne og satt det inn SAMMEN med det gamle minnet. Kjør det nye minnet alene... Lenke til kommentar
dominus Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 enkelt sagt; du kan ha flax at den gamle brikken samspiller med den nye.. men det er ikke sikkert.. så ikke baser ditt nye innkjøp på at du har en fra før.. om det funker lytefritt; bonus Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 oki, takker. Får gå for en sånn dual twinmos, den høres fin ut, så kaster jeg de andre brikkene inn i et gammelt vrak. Trenger ikke på noen måte mer enn 1gb ram uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå