NoTrace Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Grunnen til at jeg nevnte USB var at du sa maskinen hang seg når du prøvde å brenne ut DVD... Lenke til kommentar
fortborte Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 (endret) kan ikke finne service control manager i listen, nei :s ja, ting fryser fremdeles. i går låste hele start-menyen seg da jeg bare skulle åpne 'eventvwr' og den ville ikke engang gå i hvilemodus. det har ikke vært et problem tidligere. selv om hele denne problemløsningsprosessen har tatt mer tid enn jeg skulle ønske, og at det hele er ganske så frustrerende så lærer jeg i det minste litt mer, om ikke annet lol. men ser virkelig frem til en ny installasjon nå, altså. dersom du ikke forslår noe mer å prøve inntil jeg får den nye harddisken så kan jeg vel bare asvlutte tråden her og heller starte en ny hvis jeg klarer å ødelegge reinstallen lol takker for at du har giddet å hjelpe, setter veldig stor pris på det. Endret 8. september 2017 av fortborte Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 No problem. Tenker ikke jeg har mange mer forslag, det blir for det meste skudd i blinde. Feilsøking kan pågå i evigheter, men enhver profesjonell IT-mann vil nok si at reinstallasjon er det enkleste mtp kost/nytteverdi. Blir nok løst med ny disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå