Emancipate Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 kanskje vurdere denne her? https://www.komplett.no/wishlist/shared/3d40a57f-ea74-4708-9fa9-02ef2f9b8c5e Hvordan er den vifteløs? Hvordan passer den i stereobenken? Lenke til kommentar
Zaczzy Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Det er vann kjøling stille å bra Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Jepp, men koster og krever plass. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Hmpfr, kjøleribba passet ikke til dette kortet, er tydeligvis andre avstander mellom skruene for å feste dette... Socket fm2 og Socket H4 er ikke kompatible tydeligvis. Finnes det adapter? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Du tenker på hullene i den flate metall-braketten? Det fulgte nok med to forskjellige, er du sikker på at du ikke har spart på den andre? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 Kjøpt brukt, så har ikke noe ekstra utstyr, dessverre. Tok en spansk en og opererte en gammel PC som har vært lagret i garasjen noen år, tok av noen braketter som ble brukt til den vifta, brukte en av dem og monterte på skrå. Det fungerer bra foreløpig, så håper jeg det fortsetter slik 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hehe, det var jo også en måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Er du fornøyd med ytelsen og alt ellers? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Har ikke fått tid til å teste så mye, annet enn å fyre opp, få inn drivere, og følge litt med på at temperaturen stabiliserte seg med "custom"-feste. Fikk trøbbel med å reaktivere win10-lisensen (som forventet) i går, så må se litt om jeg skal prøve å krangle med MS, kjøpe ny, eller sette opp Linux og se om det dekker behovene uten for mye dypdykk i ting jeg ikke kan... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Ny maskin, nye lisens. Men prøv og se hva du får til. Burde følgt deg og ikke nye hardware, jeg er åpen får å betale litt om jeg bytter hk på mine 9 maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå