AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg holder litt på med en gutt pr dags dato. Vi har møttes jevnt og trutt nå i ca 5 uker. Han har en ganske "vill" fortid bak seg med et meget høyt antall partnere bak seg. Han har vært ganske aktiv fram til vi møttes. Vi har sagt at vi begge ikke er klar for noe seriøst pr dags dato og vi tar det hele som det kommer. Stresser ikke med noe og tar dag for dag, deretter ser hva som skjer. Skal ikke utelukke noe som helst! Vi liker å være sammen og snakke sammen. Han gir hele tiden hint om at jeg er spesiell og "unik". Han ønsker ikke å være med andre pr dags dato har han nevnt også. Han lager middager til meg, inviterer meg på hyttetur, inviterer meg på jobben sin (lakseoppdretter, så mye frihet der). Hilst på venner, broren og kollegaer... han viser tegn hele tiden til st han vil noe mer. Snakker i "fremtid" som vi - må se den filmen, spise det måltidene osv... Men pointet er at han vingler mye frem og tilbake. Noen ganger er han super "på", noen ganger er han veldig fraværende. Vet liksom aldri helt hvor jeg har han?? Har sagt at så lenge han er med meg så er det kunn med han skal ha sex med. Om han har med andre "hopper jeg av toget", enkelt og greit. Nekter han ikke, men da vet han hva som skjer. Og han har enda ikke gjort det med noen andre som jeg vet, selv om han har fått mange tilbud. Men så har det seg slik at han snakker mye om tidligere "opplevelser" eller hva man skal kalle det. Syke ting som han har gjort med andre som trekant, sex med flere på en dag, en ny en hver dag i en hel uke? Sier div jenter er digg og han kunne hatt sex med de rett foran meg liksom? Han har selv sagt at jeg er den fineste han har vært med å skryter til både venner og kollegaer om meg. Jeg får veldig mye oppmerksomhet på gutte fronten selv og det vet han godt!! Og han viser meg snapper fra lettkledde jenter som prøver seg på han. Forteller at de tar på seg selv og gjør alt for å få han. Altså !! Hva er greien? Hva ønsker han å oppnå? At jeg blir usikker eller han prøver å bevise meg noe?? Jeg er en penere jente enn det han er gutt og det sier de fleste. Han ser det vel selv... Akkurat det bryr jeg meg ikke om, men folkens!! Hva prøver han å si, eller ønsker å oppnå med dette her? Anonymous poster hash: 8ad0f...f37 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Han vil vel ha trekant. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Dere virker unge og umodne. Jeg tipper 16-18. Det er ikke slik man oppfører seg mot en dame man dater/treffer, og jeg stusser også på "Jeg er en penere jente enn det han er gutt". 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Hvorfor poster du først med bruker, og nå som annonym? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1784481 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Altså !! Hva er greien? Hva ønsker han å oppnå? At jeg blir usikker eller han prøver å bevise meg noe?? Hva prøver han å si, eller ønsker å oppnå med dette her? Han vet at han verken har lyst til, eller håp om å inngå langvarig forhold med deg. Det er hans emosjonelt ureflekterte måte å holde på deg så lenge han kan, uten å binde seg. Det som du nå opplever må du ta som en erfaring som gir deg et grunnlag for bedre valg i fremtiden. Vi kan vel være enige i at du til tross for "ikke er klar for noe seriøst", vil mer enn hva han vil. Nå må du bestemme deg for om du; a) skal sortere bort drittpraten og -beteendet, og ha det gøy så lenge det pirrer, eller; b) droppe han så fort som mulig før det går over til psykisk selvskading. Lykke til! Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) For meg så virker dette som en litt usikker type. Jeg vet ikke hvor gamle dere er , men slik holder man ikke på imot en dame. Endret 3. september 2017 av Athos2011 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Han lar grunne verdier drive livet sitt, og du lar det skje (for din del). Virker også som en smule manipulasjon, siden han bruker fine ord og høye løfter for å holde deg i gjenge. Du må bestemme deg for om du vil ha det her i livet ditt i fremtiden eller ikke. Han flyter på en sky av grunn selvtillit. Så fort det ikke er kvinner i livet hans lenger, så kommer han til å oppleve en enorm tomhet. Da står personlighetskollapsen/identitétskrisen for tur, og da kan han bli enda mér desperát etter oppmerksomhet. Hvem vet, kanskje han til og med betaler for å fortsette å ha dem der? Kan være mye han holder skjult for deg, når han er så "vinglete" som du nevner. Psykologisk, så dreier det seg om at han antageligvis aldri har hatt noen sterke rollemodeller i livet sitt, det har vært sånn siden tidenes morgen (hos han). Å forandre dét adferdsmønsteret vil kreve enorme mengder ressurser, tid og tålmodighet fra din side, om du vil dét. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Han lufter for deg hva slags livsstil han har og hvordan han lever. Lenke til kommentar
Mines1985 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Han lufter for deg hva slags livsstil han har og hvordan han lever. Hvorfor "lufter han meg" da ? Hva er greia med det? 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg er en penere jente enn det han er gutt og det sier de fleste. Han ser det vel selv... Anonymous poster hash: 8ad0f...f37 Dette er ikke en sunn innstilling å ha i et forhold. Kanskje det er derfor han viser deg snapper han får fra andre jenter. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Han lufter for deg hva slags livsstil han har og hvordan han lever. Hvorfor "lufter han meg" da ? Hva er greia med det? Han LUFTER ikke DEG, han LUFTER FOR deg. Lenke til kommentar
Mines1985 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) Jeg kan tilføye at jeg er 22 og han er 26 år gammel. Og at er veldig snill egentlig når jeg er med han. Lager god mat til meg, spanderte middag og drinker til meg på bursdagen min. Oppfører seg ikke noe annerledes når vi er ute blant folk. Skryter av meg mens jeg er der til broren f.eks. Han har mange gode sider på lik linje som negative. Men han har en tendens til å ikke gi meg direkte svar som - kanskje det, sikkert, får se, om jeg spør om vi skal finne på noe. Istedenfor bare å si ja eller nei? Og han avviser meg aldri.. Han sier bare for eksempel at han ikke kan. Om han kan så er vi sammen. Jobber mye og trener osv... Og visst jeg trekker meg litt unna er han veldig på igjen. Starter samtaler osv.. Altså jeg vet bare ikke helt. Han har vært med meg i 50 års dag til stemoren min og sagt til halve familien min på min far sin side at vi holder på??? Og dette var hans ord. At han har sagt at han savner meg og er glad i meg? Jeg vet bare ikke hva greien med han er? Endret 3. september 2017 av Stine95 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg tror du misforstår ham. Lenke til kommentar
Mines1985 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Jeg tror du misforstår ham. Utdyp gjerne svaret ditt? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) Jeg tror du misforstår ham. Utdyp gjerne svaret ditt? Du har jo akkurat sagt at han merker når du trekker deg unna og da vil han være sammen med deg. Det er faktisk jævlig slitsomt å være romantisk hele tiden. Damer forventer "bevis" hele tiden og hvis de ikke får det så ofte som de synes er nok så begynner de med intrigene og går bak ryggen på mannen. Klassisk. Du vil bare ha oss til å si "dump fyren, you go girl!" Endret 3. september 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Mines1985 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) Jeg tror du misforstår ham.Utdyp gjerne svaret ditt? Du har jo akkurat sagt at han merker når du trekker deg unna og da vil han være sammen med deg. Det er faktisk jævlig slitsomt å være romantisk hele tiden. Damer forventer "bevis" hele tiden og hvis de ikke får det så ofte som de synes er nok så begynner de med intrigene og går bak ryggen på mannen. Klassisk. Du vil bare ha oss til å si "dump fyren, you go girl!" Hæ? Nei!!! Men skulle kanskje ønske han var litt mer på. Og tok litt mer intinativ liksom?? For nå føler jeg det er jeg så må "mase" hver gang hi skal være sammen. Da blir jeg usikker, trekker meg unna. Og da blir han mer "på"? Det er det jeg ikke helt forstår ? Endret 3. september 2017 av Stine95 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Må jeg stave det? Han er redd for å miste deg så han blir mer "på" når han merker du trekker deg unna. Lenke til kommentar
Mines1985 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Må jeg stave det? Han er redd for å miste deg så han blir mer "på" når han merker du trekker deg unna. Men hvorfor er han redd for å miste meg om han ikke ønsker noe seriøst? Er ikke det bare å gå "over til neste" litt sånn kynisk sett? Han sier han ikke får fort følelser osv... Men det er det jeg tror han har begynt å få litt nå. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 (endret) Fordi han lever av å få oppmerksomhet fra så mange som mulig. Hadde han virkelig brydd seg, så hadde han vist det i handling, kuttet oppmerksomheten med alle andre. Dét kan jo skje gradvis, men da er spørsmålet hvor lenge du orker å vente og finne deg i denne situasjonen. Endret 4. september 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Emmasophie98 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Han jeg driver på med gjør mye av det samme, han har sagt han ikke er klar for noe seriøst men at han ikke vil miste meg. Vi har jo og laget løfter om å ikke flørte med andre på en måte og ikke lov til å kline med andre, men samtidig ser jeg at han adder matchene han får på tinder på snap (han viser det ikke men jeg ser det jo..) Vet ikke om jeg da har grunn til å ta det opp eller ikke, han har jo tross alt sagt jeg er den eneste. Og for noen uker siden fant jeg ut at han hadde skrevet til flere jenter at han ville kose og sove med de, når jeg da tok det opp sa han at han skulle ta seg sammen og håpte jeg ville gi han en sjanse til, noe jeg da gjorde.. Burde jeg da ta opp dette med tinder eller bare la det gå med tanke på at vi ikke er kjærester? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå