Gå til innhold

Optimalisere NFSU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bruk 1280x1024, det er en "feil" oppløsning. Proporsjonene er ikke riktige. Bruk 1280x960. Høyere ytelse og penere spill. :thumbup:

Hvis du ønsker max fartsfølelse du ha på Motion Blur og Trail Lights. Ellers bør du prioritere bilene og effektene. Banedetaljer kommer sist, for med Motion Blur og høy fart legger du ikke så godt merke til dem likevel. Eksperimenter til du blir fornøyd, det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Ikke bruk 1280x1024, det er en "feil" oppløsning. Proporsjonene er ikke riktige. Bruk 1280x960. Høyere ytelse og penere spill. :thumbup:

Hvis du ønsker max fartsfølelse du ha på Motion Blur og Trail Lights. Ellers bør du prioritere bilene og effektene. Banedetaljer kommer sist, for med Motion Blur og høy fart legger du ikke så godt merke til dem likevel. Eksperimenter til du blir fornøyd, det er mitt råd.

Har ikke merket noe rart med proposjonene hos meg. Kjører 1280x1024. Dessuten er det det optimale oppløsningen på lcd skjermen min.

Lenke til kommentar

På LCD er det kanskje greit, for der er det ofte 1280x1024 pixler i selve skjermen, men på CRT er ikke det en ideell oppløsning. Er ikke 4:3 format så blidet blir dratt ut. Irriterer meg grønn hver gang et spill har det som høyeste oppløsning, og 1280x960 ikke er et alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...