Jarv!s Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Hei. Jeg elsket å spille Zelda på switch, men jeg er ikke av typen til å spille samme spillet igjen og igjen.. Jeg kjøpte meg mario cart, gøy med venner men ikke noe mer enn det. Jeg ønsker å finne et spill som gjør at jeg ikke vil legge fra meg kontrollen... Vil ha et spill som har et bra konsept og bra eventyr. På mange måter skulle jeg ønske Zelda ikke var det første jeg spilte på switch, for jeg føler alt blir så tregt og kjedelig i forhold. Tips? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 En tanke er Skyrim og Fire Emblem Warriors. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Du har final fantasy 9 ^^ Gammelt, men farlig, du blir sittende lenge. Artig og kompleks historie. Ikke gidd å spill 10'ern, for kjedelig og flatt. Jeg spiller mest strategispill:Sid meier's Alpha centauri. Har spilt av og på i mange år og gjør det enda. Jagged Alliance 2. Finnes gratis på GOG.com. Svært komplekst og vanskelig, men svært gøy når du kommer i gang og får noe bra utstyr og våpen. Spill på det vanskeligste og "Iron Man" ^^ Mechcommander Gold. Settler's 3. Alle finnes sikkert i nyere versjoner, men jeg finner alltid at de eldre versjonene har bedre spillbarhét. De nyere har bare bedre grafikk, men kjedeligere spillbarhet. Har lenge hatt lyst til å kjøpe det nyeste Shantae-spillet. Endelig et bra og nytt plattform-spill, hundre år siden sist. Her er én som mestrer det bra: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Splatoon 2 Evig gøy fps multiplater! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Kingdom Battle? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Du har final fantasy 9 ^^ Gammelt, men farlig, du blir sittende lenge. Artig og kompleks historie. Ikke gidd å spill 10'ern, for kjedelig og flatt. Jeg spiller mest strategispill: Sid meier's Alpha centauri. Har spilt av og på i mange år og gjør det enda. Jagged Alliance 2. Finnes gratis på GOG.com. Svært komplekst og vanskelig, men svært gøy når du kommer i gang og får noe bra utstyr og våpen. Spill på det vanskeligste og "Iron Man" ^^ Mechcommander Gold. Settler's 3. Alle finnes sikkert i nyere versjoner, men jeg finner alltid at de eldre versjonene har bedre spillbarhét. De nyere har bare bedre grafikk, men kjedeligere spillbarhet. Har lenge hatt lyst til å kjøpe det nyeste Shantae-spillet. Endelig et bra og nytt plattform-spill, hundre år siden sist. Her er én som mestrer det bra: tror du fullstendig ignorerte at han vil ha et nytt Nintendo Switch spill ikke masse steam-forslag. 1 Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 3. september 2017 Forfatter Del Skrevet 3. september 2017 Jeg synes dette er vanskelig.. Men skal vurdere splatoon Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Kanskje artiklene jeg har skrevet om nye spill på Switch kan være til hjelp. Jeg har laget en tråd med oversikt over alle artiklene på et annet forum: https://www.spillforumet.no/traad/switch-eshop-oversikt-over-alle-utgitte-spill.2328/ 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Kingdom battle er faktisk helt fantastisk! Vanskelig å legge fra seg Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Kingdom Battle er faktisk et must om du har en Switch! Fullstendig hekta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå