Cocola Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Hei Jeg prøver og bytte bremseskiver og klosser men den hersens lille skruer på skiven vil ikke løsne!! Jeg klarte først å fjerne sporet i den, og så prøvde jeg å borre den ut uten hell! Nå har jeg borret bort såpass mye så det ikke ser ut som en skrue lenger. Jeg trodde at når hodet på den var borret bort så skulle den løsne. Noen ideer til hva jeg kan gjøre? Jeg har vurdert å borre helt igjennom. Igjennom gjengene på hjulnavet også... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Skiva har vel rustet fast i navet vel. Sånt løses som regel med rå makt, type slegge. Lenke til kommentar
El burro Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Bor ut det som er igjen av skruen, så kan du bruke varme eller rustløser eller en kombinasjon av begge og som Snylter skrev en slegge. Er det flere små skruehull på skiva?, i så fall kan du skru inn bolter for å tvinge av skiva. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Den sitter nok veldig godt fast i navet ja... Regner med at jeg har fått vekk alt av skrua når jeg tenker meg om. Ingen ekstra småhull for å få av skiva dessverre. Kan prøve med rå makt. Eneste jeg er redd for er hvis det ikke skal funke og jeg ødelegger skiven og må gi opp for dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå