Gå til innhold

Mossad officer leading ISIS as mosque Imam arrested in Libya

Francispy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøder = Alltid uskyldige by default.

Det er fordi anklagene er urimelige. Det er ingen som tar på jøder med silkehansker i Israel-debatten.

De blir tatt på med silkehansker. Folk er veldig redde for å bruke jødeordet og velger heller å prate om staten Israel i stedet for jøder/jødedom når det kommer til den forferdlige behandlingen de gir palestinerne, men realiteten er den at mye av behandlingen de får kommer nettopp av herrementaliten. Det er et tema hvor man har forhåndsdefinerte regler.

Lenke til kommentar

Jøder = Alltid uskyldige by default.

Det er fordi anklagene er urimelige. Det er ingen som tar på jøder med silkehansker i Israel-debatten.

De blir tatt på med silkehansker. Folk er veldig redde for å bruke jødeordet og velger heller å prate om staten Israel i stedet for jøder/jødedom når det kommer til den forferdlige behandlingen de gir palestinerne.

Fordi anklagene er igjen urimelige. Staten Israel er 100% skyldige i staten Israel sin behandling av Palestinere. Jøder i f.eks. Norge har ingenting med dette å gjøre.

Lenke til kommentar

Så de lukket deg ute fra de indre kretser etter arbeidet du la inn?

Ja. Jeg trakk meg ellers av egen fri vilje. Forumets eiere ville noe litt annet med det enn jeg, og da følte jeg ikke for å jobbe nesten gratis med det lenger. Men nok om det.

Jeg ser ikke på det som å bli motsagt når noen kommer med det typiske pratet om aliens, jeg ser på det som støy.

Sant nok. Jeg ble bare fristet over evne når jeg fulgte linken din og så hvem kilden var. Beklager! 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...