Gå til innhold

Mossad officer leading ISIS as mosque Imam arrested in Libya

Francispy

Anbefalte innlegg

(AhlulBayt News Agency) - Libyan authorities arrested a leader and mosque preacher of the ISIS terrorist group who later confessed to be a Mossad officer.

According to the Libyan authorities, preacher Abu Hafs' real name is Benjamin Efraim, an Israeli national operating in one of Mossad's special units which conduct espionage operations in Arab and Islamic countries.

The Libyan authorities said the Mossad spy has started his career in Libya by leading a 200-member ISIS-affiliated group and moved to Benghazi in disguise as a preacher.

http://en.abna24.com/news/africa/mossad-officer-leading-isis-as-mosque-imam-arrested-in-libya_850652.html

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ISIS er en jødisk oppfinnelse skapt for å lage kaos og død i den muslimske verden + terrorangrep i Vesten. Det hele er motivert av den sionistiske planen om å knekke opp de islamske landene rundt Israel, og følgelig få rom til å opprette stor-Israel.

Endret av Ruterknekt
Lenke til kommentar

ISIS er en jødisk oppfinnelse skapt for å lage kaos og død i den muslimske verden + terrorangrep i Vesten. Det hele er motivert av den sionistiske planen om å knekke opp de islamske landene rundt Israel, og følgelig få rom til å opprette stor-Israel.

Så merkelig at Daesh nærmest er ikke-eksisterende i landene som faktisk ligger rundt Israel da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Og det er negativt hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

I USA finner man allle ekstremer. De har alltid noen som tror alt er ment bokstavelig. Folk der tror på zombier ffs... :p

Noen snakket om drakoniske tilstander og noen andre amerikanere tok det bokstavelig og trodde at det fantes øgle-romvesener som gikk rundt med forkledning.  :eek:

Amerikanerne hentet hjem "Die Glocke" etter andre verdenskrig, og noen trodde det var en antigravitasjonsmaskin, når det i virkeligheten var en rakettmotor.

:nei:

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Er washington post og theguardian mere troverdige? Hvorfor eksisterer ikke link til den påståtte originalartikkelen? Ja, det er flaut om de har postet en artikkel fra onion og trodd at den var legitim, men igjen, hvilken nyhetssisder har egentlig troverdighet i disse dager? Dagbladet, VG, The guardian og Washington post?

Forresten.. siden det nå har deltatt en tidligere administrator og en nåværende.. er dette noe som dere har diskutert på bakrommet? Det er vel som lyn i tørt gress å regne når noen prater om jøder/jødedom på dette ingrodde forumet tenker jeg, er vel nesten så dere er glade for at "endelig skjer det noe" ?

Det ikke måte på hvor kjapt det går før noen begynner å prate om aliens om noen poster noe kontroversielt. Temmelig useriøst og man kan jo forestille seg hvordan forumet hadde sett ut om noen skulle påpeke hvilke andre idiotiske artikler en nettavis har postet i ethvert tema, men her var det heldigvis snakk om noe relatert til jøder og da er det veldig lett/billig å angripe.

https://en.wikipedia.org/wiki/Eli_Cohen

Lenke til kommentar

Forresten.. siden det nå har deltatt en tidligere administrator og en nåværende.. er dette noe som dere har diskutert på bakrommet? 

Nei. Jeg har ikke vært på bakrommet siden jeg sluttet som admin for 6 år siden. (Er det så lenge siden?)

Det er vel som lyn i tørt gress å regne når noen prater om jøder/jødedom...

Nei. Det har forumet hatt gleden av siden vi åpnet Samfunnkategorien for 12 år siden. Nettopp for at alle slags meninger skulle komme til orde. Men ikke for at de ikke skal bli motsagt. Ytringsfriheten er fin sånn, den sikrer begge sider i en debatt rett til å ytre seg, og ingen av dem mot kritikk.

At tråden bare har 15 innlegg før dette, og halvparten er fra deg og knekten, og bare 4 andre brukere deltar, tyder ikke på den store oppstandelsen...  :wee:

Hva dagens forumledelse synes om ulike ytringer får de svare på. Jeg er bare en bruker som deg.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Forresten.. siden det nå har deltatt en tidligere administrator og en nåværende.. er dette noe som dere har diskutert på bakrommet? 

Nei. Jeg har ikke vært på bakrommet siden jeg sluttet som admin for 6 år siden. (Er det så lenge siden?)

Det er vel som lyn i tørt gress å regne når noen prater om jøder/jødedom...

Nei. Det har forumet hatt gleden av siden vi åpnet Samfunnkategorien for 12 år siden. Nettopp for at alle slags meninger skulle komme til orde. Men ikke for at de ikke skal bli motsagt. Ytringsfriheten er fin sånn, den sikrer begge sider i en debatt rett til å ytre seg, og ingen av dem mot kritikk.

At tråden bare har 15 innlegg før dette, og halvparten er fra deg og knekten, og bare 4 andre brukere deltar, tyder ikke på den store oppstandelsen...  :wee:

Hva dagens forumledelse synes om ulike ytringer får de svare på. Jeg er bare en bruker som deg.

Geir :)

Så de lukket deg ute fra de indre kretser etter arbeidet du la inn?

Jeg ser ikke på det som å bli motsagt når noen kommer med det typiske pratet om aliens, jeg ser på det som støy.

Tråder som dette vekker nok ikke oppstandelse fra forumets brukere, men hos moderatorer/admins som har en ellers stille hverdag så er det en potensiell honningkrukke for å lete etter det de ser på brudd på reglementet. Jødene skal av enkelte beskyttes for enhver pris, men det er ikke annet å forvente med tanke på hvor lett de har hatt for å forme folks tanker om dem gjennom deres mediemonopol.

Jøder = Alltid uskyldige by default.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...