Gå til innhold

SNIKTITT: HiSense A2Pro Telefonen har fargeskjerm på forsiden og e-papirskjerm på baksiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske xperia serien kom med en slik løsning, eller da et deksel som har en epapir skjerm og snakker med tlf via nfc eller bluetoooth, Har drømt om en en sli dobbelt skjerm løsning lenge,, glittrende bra for oss ebok fanataster som leser mye på farta.

Lenke til kommentar

Med Kindle-app slipper man da å ta med seg eget lesebrett for å lese ebøker i solskinn.

Nå leser jeg ikke bøker, men lesbarheten på min S7 med AMOLED display i direkte sollys er meget bra. Men blir nok ikke det samme som e-papir riktignok da tekst vil vel komme enda skarpere frem etter det jeg har skjønt?

Ikke i nærheten av det samme, da Kindle og typisk e-skjerm er helt matte. Det har mye å si når man leser lange tekster (bøker). Det blir som å lese en helt vanlig bok - med blekk og papir.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Med Kindle-app slipper man da å ta med seg eget lesebrett for å lese ebøker i solskinn.

(...)

Ikke i nærheten av det samme, da Kindle og typisk e-skjerm er helt matte. Det har mye å si når man leser lange tekster (bøker). Det blir som å lese en helt vanlig bok - med blekk og papir.

De som sammenlikne eInk med vanlige skjermer kan nok neppe ha prøvd begge deler. Forskjellen er, som du sier, svært stor.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...