fjarle Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Mobilen med to ansikter har ett som holder ekstra lenge på strømmen.<br>SNIKTITT: HiSense A2Pro Telefonen har fargeskjerm på forsiden og e-papirskjerm på baksiden Lenke til kommentar
taleg Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Skulle ønske xperia serien kom med en slik løsning, eller da et deksel som har en epapir skjerm og snakker med tlf via nfc eller bluetoooth, Har drømt om en en sli dobbelt skjerm løsning lenge,, glittrende bra for oss ebok fanataster som leser mye på farta. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Med Kindle-app slipper man da å ta med seg eget lesebrett for å lese ebøker i solskinn. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Med Kindle-app slipper man da å ta med seg eget lesebrett for å lese ebøker i solskinn. Nå leser jeg ikke bøker, men lesbarheten på min S7 med AMOLED display i direkte sollys er meget bra. Men blir nok ikke det samme som e-papir riktignok da tekst vil vel komme enda skarpere frem etter det jeg har skjønt? 1 Lenke til kommentar
vignale Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Dette er vel en kopi av den originale Yotaphone ? Yotaphone2 som kom for 3år siden var mer avansert og med stiligste menyer. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Med Kindle-app slipper man da å ta med seg eget lesebrett for å lese ebøker i solskinn. Nå leser jeg ikke bøker, men lesbarheten på min S7 med AMOLED display i direkte sollys er meget bra. Men blir nok ikke det samme som e-papir riktignok da tekst vil vel komme enda skarpere frem etter det jeg har skjønt? Ikke i nærheten av det samme, da Kindle og typisk e-skjerm er helt matte. Det har mye å si når man leser lange tekster (bøker). Det blir som å lese en helt vanlig bok - med blekk og papir. 3 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Blir vel mer av dette fremover, håper jeg. Er mye ubrukt areal bak der... Lenke til kommentar
Techguru Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Ser frem til Yota 3 dukker opp om noen dager. Flott om dere tar en gjennomgang av denne også når dere har mulighet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Med Kindle-app slipper man da å ta med seg eget lesebrett for å lese ebøker i solskinn. (...)Ikke i nærheten av det samme, da Kindle og typisk e-skjerm er helt matte. Det har mye å si når man leser lange tekster (bøker). Det blir som å lese en helt vanlig bok - med blekk og papir. De som sammenlikne eInk med vanlige skjermer kan nok neppe ha prøvd begge deler. Forskjellen er, som du sier, svært stor. 3 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Dette er vel en kopi av den originale Yotaphone ? Yotaphone2 som kom for 3år siden var mer avansert og med stiligste menyer. Skulle gjerne sette en yota clone mobil med heftig CPU for ytelse, topp kamera og strømgjerrig e-ink skjerm på baksiden. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 I dag kjøper nesten alle en egen beskyttelsesveske til mobilen. Enkelte mobilprodusenter lager derfor egne vesker med vinduer, magneter og egne apper. Når kommer den første vesken med eInk-skjerm i flip-lokket som ekstraskjerm for mobilen? Lenke til kommentar
F8IQVCXC Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Heller yota 3. 360$ hørres ut som en bedre pris og spesifikasjonene ser jo identiske ut. http://www.androidauthority.com/yota-3-specs-price-release-date-792885/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg