AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Du har fått et strekkmerke på halsen av å strekke. Huden blir mer elastisk etterhvert som du drar. Huden tilpasser seg kroppen, hva som er under den, og å dra blir det samme som å få mer og mer spekk under den over tid. Hvorfor gidder du å poste som anonym Coby? Alle vet at det er deg Strekkmerke?? Nei det er ikke det, har hatt et slikt sugemerke av å dra i huden før og. Gikk over etter ei uke Men det ar jeg har dratt i den og gjort den mer elastisk. Hvor lang tid kan jeg forvente før den er på normalen igjen og ikke såå elastisk/strekkbar? Anonymous poster hash: e1088...c58 Det er et merke du har fått ved å strekke, altså et strekkmerke. Du har vel ikke brukt en sugekopp eller noe for å strekke? Skal vi være korrekte så er det et blåmerke du har fått ved å holde huden passe hardt for å strekke den. At en ting ser ut som en annen ting betyr ikke at tingen er den andre tingen. Men det ar jeg har dratt i den og gjort den mer elastisk. Hvor lang tid kan jeg forvente før den er på normalen igjen og ikke såå elastisk/strekkbar? Anonymous poster hash: e1088...c58 Det har ingenting å si da det uansett ikke går raskere om du vet ca. hvor lang tid det tar. Slapp nå av min godeste coby Så imorra er huden min normal da? Eller bør jeg forvente noen uker? Anonymous poster hash: e1088...c58 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Hva tenker folket? Tar det uker eller dager til huden er strekt tilbake til normalen igjen? Anonymous poster hash: e1088...c58 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Tar det uker eller dager til huden er strekt tilbake til normalen igjen? Kanskje aldri... Men med 99% sikkerhet senest tirsdag. Fremover tenker jeg det er best at du holder deg til å dra i hud på kroppen som er formålstjenlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå