Fotoskrulla Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Glåpen fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Slett ikke nødvendig selv om jeg nevner at et par cm beskjæring oppe nok vil øke dybdefølelsen. Likedan tenker jeg når det gjelder en beskjæring nede som legger seg i renna mellom de to fjellknausene for da får du linjer ut på både kortside og langside. Begge forslag hører kanskje hjemme på smakskonto'n? Ellers vanskelig å finne mat for negativfingeren her. Roar 1 Lenke til kommentar
PaulieMan75 Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Flott bilde - lett etterbehandlet i Snapseed ? Mvh Pål 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Slett ikke nødvendig selv om jeg nevner at et par cm beskjæring oppe nok vil øke dybdefølelsen. Likedan tenker jeg når det gjelder en beskjæring nede som legger seg i renna mellom de to fjellknausene for da får du linjer ut på både kortside og langside. Begge forslag hører kanskje hjemme på smakskonto'n? Ellers vanskelig å finne mat for negativfingeren her. Roar Hei Roar! Jeg vurderte å ta litt av himmelen, men lot den være denne gang. Forgrunnen synes jeg skal være som den er. Jeg testet ut ditt forslag men syntes det ble for lite berg igjen da. Håper du har en fin lørdag. Jeg vasker hus, det er ikke voldsomt inspirerende, men må gjøres innimellom. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Flott bilde - lett etterbehandlet i Snapseed ? Mvh Pål Ja,dette bildet har vært innom Snapseed, det var mest for å hente fram litt mer i skyene. Ikke alle synes det er like fint med slik type etterbehandling, men jeg synes det er litt artig sånn en gang i blant å leke litt ekstra med et bilde. Tusen takk for fin kommentar, og ha en strålende "resten-av-helga"! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Et flott bilde hvor jeg kan være enig i et lite toppkutt . Liker etterbehandlingen som minner litt om en av effektene i DxO programmet mitt . Dette er norgesreklame for alle pengene Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Hvor smukt og hyggeligt pragtfule farver synes det er flot som det er :-) Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg