Bone Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) https://www.komplett.no/product/916416/tv-lyd-bilde/tv-video/tv/tv-er/sony-75-uhd-led-smart-tv-kd75xe8596baep Skal brukes til å se på TV og film med. Er dette er bra kjøp? Noe den mangler? Andre alternativer? Min mor skal ha. På forhånd tusen takk! Endret 2. september 2017 av Bone Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Får knapt en bedre lcd tv i 2017 denne får en Dolby vision oppdatering i år så et bra fornuftig kjøp. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Tja, 75"-utgaven av X85E bruker IPS-panel, og den er følgelig langt unna de mindre "brødrene" sine i bildekvalitet. Det er muligens også en kantbelyst modell, og det har jeg vanskelig å forestille meg blir spesielt bra på 75" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. september 2017 Forfatter Del Skrevet 2. september 2017 Takk for svar! Endret emnet litt.. Noen anbefalinger for TVer 65"+ -75", til 25k? Takk Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Lg 65" B6 Oled tv.Absolutt et bra valg om disse enda er til salgs. I og med at det er din mor som skal ha det så er det ikke umulig at innsynsvinkel har en liten rolle? Jeg merker meg i alle fall til at det er mye voksne som har rare vinkler på sofa og skjermer rundt om i stuene og da vil en Oled med sin overlegne innsynsvinkel være gull. LCD skal man ikke mange vinkelen bort i fra midten før bilde blir enda mer utvasket en det allerede er. Men om stedet TVen står å skal bli brukt er veldig lyst og får mye direkte solskinn så er nok ikke Oled det beste valget. Men det er jo ingen tvil om at Oled leverer det beste bildet til film og i rom hvor man har kontroll på solskinnet. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 B7 er litt lysere enn B6 fra LG, og OLED synes i alle fall jeg er overlegent QLED / lcd, spesielt mtp. komtrasten. Greit, det blir ikke like lyst som QLED, men siden det sorte faktisk er sort, så vil bildet «poppe» mer, og dybden/dynamikken i bildet blir bedre. OLED anbefales fra meg i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå