inside_449878 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Heisan, Hvorfor er ikke TrackR med i testen? I andre testen blir vel Tile slått av TrackR hver gang? Jeg bare spør ... Lenke til kommentar
Kiholmen Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Ikke bytte batteri ????? Miljøfiendtlig og uniteressant uten batteribytte. Kjøpte 5 stk. av forrige generasjon og de var fri for strøm etter 4 mnd uten varsling på at de gikk tom for strøm. Hjelper lite at alt det andre fungerer. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Anbefaler sporingsbrikka frå Lapa. Har brukt to slike i snart et år og dei fungerer utmerka. Dei har utskiftbart batteri, er vanntette og led-lys. https://findlapa.com/ https://www.facebook.com/findlapa Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Hva er begrunnelsen for å ikke føre opp "kan ikke bytte batteri" under "Minus"? Dette er jo en alvorlig mangel som for min del gjør dette produktet helt uaktuelt av både økonomiske og miljømessige årsaker. De tenkte vel at da Apple lanserte dette for mobiltelefoner, så er det ok...men mobilene holder litt lenger. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Hva er begrunnelsen for å ikke føre opp "kan ikke bytte batteri" under "Minus"? Dette er jo en alvorlig mangel som for min del gjør dette produktet helt uaktuelt av både økonomiske og miljømessige årsaker. De tenkte vel at da Apple lanserte dette for mobiltelefoner, så er det ok...men mobilene holder litt lenger. Sist jeg sjekket var iPhone oppladbar... Lenke til kommentar
Rune Sandbakken Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 379 kr for å KANSKJE finne igjen et nøkkelknippe (pr. knippe og pr. år)? Blir jo det om du ikke kan bytte batterier? Greit nok at det er sabla ergerlig å miste en nøkkel eller et nøkkelknippe, men hos oss har vi en plass for nøkler når vi er hjemme, og ellers så ligger de stort sett i en lomme eller mellom forsetene i bilen når vi er utenfor husets vegger. Vi har vel tilgode å miste noe som helst av nøkler på våre 40+ år. Skulle vi kjøpt slike brikker til mange av bil- og/eller hytte-/husnøklene samt andre ting som kan låses så hadde dette blitt skikkelig dyrt og da kan man snart vurdere andre løsninger som å bytte sylinder osv. Virker fullstendig ute av proporsjoner å skulle betale såpass mye for et produkt som "dør" etter et år og som vel ikke gir mer nytteverdi enn at du kanskje kan finne igjen nøklene om du er mindre enn 60 meter unna. Jeg skjønner i alle fall ikke vitsen og regner meg som rimelig interessert i å teste ny teknologi. Not this one! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Blir større sjanse for å miste noe med slike brikker da en får en falsk trygghet Lenke til kommentar
G Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Trådløs lading kunne kanskje vært noe, men det hadde kanskje tatt litt drøy tid å lade det opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå