GRendal Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 en kompis av meg har en uåpna retail pakke, han selger det til meg for 3500. lurer på om det er verdt det, skal brukes til spilling. spennende! axel Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Til spilling ? Nope. Det er basert på R9700 og kommer ofte med to DVI kontakter, men det er laget for CAD/DAT osv og ikke for "vanlige" brukere. F.eks blir det umulig å finne drivere som virker i spill/virker bra i spill fordi driverene blir laget for bruk i profesjonelle programmer som krever mye mer stabilitet av driverene. Som du sikker har sett så har komplett et R9800 Pro kort til 2800,- og dette er et mye bedre kjøp dersom du er ute etter et nytt skjermkort. X1 kortet vil trolig gi deg problemer med mange spill, og gi ytelse dårligere enn 9800pro kortet. Det er helt uaktuelt å kjøpe det kortet til å spille med. Vet du hvorfor han har endt opp med det? Har han kjøpt det dyreste kortet han fant fordi han trodde det var best? Uff...folk/fjortisser med for mye penger... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 eg veit om ein som vil kjøpa det for den prisen =) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nypris er btw 5800,- den billigeste plassen jeg fant. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 så funker dårligere enn fx 5200 til spill? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ikke godt å si. Det er ingen som er så dumme at de kjøper kortet til å spille med, så vi får ikke vite det. Men siden du får 9800pro til 2800,- som er raskere uansett så er det ingen vits å tenke på engang. I teorien så er det raskere, men det er ikke godt å vite om driverene har lyst til å spille spill i det hele tatt. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Var jo en tid det var/er mulig å bytte bios på noen av ati kortene slik at de ble FireGl kort. Kanskje du kan klare å bytte bios slik at du for et 9700 pro? men kjøp deg heller et ati 9800 pro så får du bedre ytelse. Er glad i mitt 9500 @9700 hastighet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå