LarZen Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 (endret) Dont bring a knife to a gunfight they said... Hadde det gøy med den nye resistance divisionen igår Endret 24. januar 2018 av LarZen 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 Herlig. Den nye divisjonen er morsom å bruke Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Kommet ny division I spillet? Ikke rørt spillet på flere måneder 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Ikke rørt det selv på lang lang tid. Sliter med å finne roen i COD-gameplayet altså. Er jo morro når en kommer i gang, men tålmodigheten er så utrolig kort her Å se meg turbo daue i COD må være noe av det jeg kjenner irriterer meg mest innen spill. Endret 25. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Dere burde prøve prop hunt modusen. Tenkte først at det hørtes tåpelig ut. Men det er jo faktisk kjempe gøy! Det er noe spesielt når en gjeng løper etter en flyvende jakke liksom.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå