Spyder Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Har fått et virus som heter l-Worm/Ronoper.U jeg bruker avg antivirus men den klarer ikke å fjerne det. har også prøvd online scan med trend micro men den fant ingen ting Dette er meldingen jeg får fra avg While opening file: \Device\HarddiskDmVolumes\PhysicalDmVolumes\BlockVolumes1\ System Volume Information\_restore{074C1187-4bCC-999D-9E479AE52772}\rp3 A0000172.scr Virus identified l-Worm/Ronoper.U Jeg finner ingen som helst info om dette viruset på nett, det verste er jo at det ikke går å delete viruset eller no vet ikke hvor jeg skal gå for å fjerne manuelt heller Jeg håper dere klarer å hjepe meg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/6317.html Mulig denne kan hjelpe deg litt. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Takker for hjelpen Polecat tror faktisk det hjalp det der, Fant ingen virus nå da ihvertfall, så jeg får slå på igjen sytem restore å søke engang til å se hva som skjer da. Hmm går vist ikke å bruke smileys idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå